ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی هم بخشی از کارخانجات تولیدی اش را به هند انتقال می دهد

همانطوری که پیش تر نوشتیم نخست وزیر کشور هند سال گذشته از طرحی با عنوان "Make in india" پرده برداشت که بر اساس آن به شرکت های خارجی که کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی شان را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

همانطوری که پیش تر نوشتیم نخست وزیر کشور هند سال گذشته از طرحی با عنوان "Make in india" پرده برداشت که بر اساس آن به شرکت های خارجی که کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی شان را به داخل خاک این کشور انتقال می دادند تسهیلاتی ویژه تعلق می گرفت.

این طرح به جد دو هدف را دنبال می کرد اول ورود سرمایه های کلان برندهای معروف به هند و ایجاد فرصت های شغلی گسترده و دوم کاهش وابستگی جهانی به بازار تولیدی چین.

تا به امروز شیائومی، سامسونگ و ال جی از جمله نام های بزرگی محسوب می شوند که به برنامه "Make in india" ابراز علاقه کرده اند و سعی نموده اند با انتقال تاسیسات تولیدی و تحقیق و توسعه ی خود به هند ضمن حضور در کشور مذکور از بازار بسیار پر جمعیت آن نیز بهترین بهره ی ممکنه را ببرند.

اکنون و در این بین یک برند ژاپنی دیگر یعنی سونی نیز اعلام نموده قصد دارد به زودی کارخانه ای را در هند راه اندازی و برخی دیوایس هایش را در آنجا تولید کند.

در همین راستا آقای Kenichiro Hibi، مدیر دفتر سونی واقع در هند، ذکر کرده است که شرکت متبوعش به استراتژی ها و جهت گیری های اقتصادی رهبران کشور یاد شده علاقه مند بوده و تلاش دارد بهترین راه ممکن جهت همسو گشتن با آنها را برگزیند. وی گفته فعلا ترجیح می دهد توضیحات بیشتری بیان نکند زیرا در حال حاضر مشغول بررسی پیش نیازهای لازم هستند.

کمپانی سونی قبلاً هم یک کارخانه ی تولیدی نسبتاً وسیع در هند داشته که طی سال ۲۰۰۴ سرانجامش به تعطیلی کشیده شده است و هم اکنون تنها واسطه ها محصولات این برند را از طریق چین، مالزی، تایلند و ژاپن وارد می کنند.

هندوستان چهارمین بازار بزرگ جهان برای کمپانی ژاپنی مورد بحث محسوب می شود و ناگفته نماند که برندهای اکسپریا و براویا درآمد قابل توجهی را از این بازار کسب می کنند. آقای Hibi‌ گفته امید دارند در سال جاری شاهد افزایش ۲۰ درصدی درآمد از این کشور باشند؛ بر همین اساس آنها هفته ی پیش تلفن هوشمند اکسپریا z3+ را با قیمتی معادل ۸۷۵ دلار در اختیار علاقه مندان هندی قرار دادند و ذکر می گردد احتمالاً به زودی کار بر روی یک محصول اقتصادی و ویژه ی این منطقه را نیز آغاز خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Moazez
    Moazez | ۸ تیر ۱۳۹۴

    این یعنی آینده نگری و تولید بیشتر و فروش بیشتر. آینده سونی خیلی روشنه فقط خود هند کلی به آمار فروش اضافه میکنه. کاش تو ایرانم کارخونه داشت سونی و اگه تحریم نبودیم خود سونی موبایل حضور مستقیم داشت و تبلیغات و همه کار انجام میداد مثل سامسونگو الجی که توسط خود کره اینجا تبلیغات و بازریابی میکنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی