ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید نکسوس ۵ و اندروید M به صورت همزمان عرضه خواهند شد [شایعه]

همانطوری که به احتمال زیاد آگاه هستید گوگل آخرین تبلت و تلفن هوشمند تحت برند خودش را سال گذشته رونمایی کرده است. مسئولیت تولید نکسوس ۶ به موتورولا واگذار شده بود و HTC نیز وظیفه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

همانطوری که به احتمال زیاد آگاه هستید گوگل آخرین تبلت و تلفن هوشمند تحت برند خودش را سال گذشته رونمایی کرده است. مسئولیت تولید نکسوس ۶ به موتورولا واگذار شده بود و HTC نیز وظیفه ی تولید نکسوس ۹ را بر عهده داشت.

نکته در اینجا بود که بسیاری از کاربران نمی توانستند با سایز نمایشگر ۶ اینچی موبایل نکسوسی جدید کنار بیایند و برای همین ترجیح میدادند به سراغ نکسوس پنجی که توسط ال جی و در سال ۲۰۱۳ تولید شده بود بروند.

شایعات تا به امروز حکایت از این داشته اند که گوگل متوجه مسئله ی ذکر شده در بالا گشته و حالا سعی دارد ضمن همکاری با دو کمپانی هوآوی و ال جی به صورت همزمان، هر دو قشر علاقه مندان، یعنی هم هواداران فبلت ها و هم کسانی که موبایل هایی کوچک تر می خواهند را راضی نگه دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی ساکن مانتین ویو اندکی قبل و در جریان کنفرانس I/O امسال خود نسخه ی جدیدی از پلتفرم موبایلی اش را معرفی کرد که فعلا با عنوان اندروید M خطاب می گردد و انتظار می رود در سه ماهه سوم سال جاری در اختیار عموم قرار گیرد.

اما چرا به مرور این تاریخچه ی کوتاه در رابطه با ابزارهای نکسوس و اندروید M پرداختیم؟ علت مرتبط می شود به شایعه جدیدی که اخیراً در برخی محافل رسانه ای نقل شده. بر اساس این شایعه گوگل می خواهد عرضه نکسوس ۵ (۲۰۱۵) و عرضه نسخه نهایی اندروید M به صورت همزمان اتفاق بیافتند.

حال شاید این پرسش مطرح باشد که آیا تولید نکسوس ۵ جدید یا نسخه ی ۲۰۱۵ به هوآوی واگذار شده یا خیر؟ بر اساس شایعه کنونی و همچنین شایعات قبلی باید بگوییم خیر. گفته می شود هوآوی مشغول آماده سازی موبایلی با برند نکسوس و نمایشگر ۵.۷ اینچی است و نمونه ی دارای نمایشگر کوچک تر را مجدداً ال جی خواهد ساخت و پروژه ی آن نیز LG Bullhead نامگذاری شده.

در مورد مشخصه های فنی اسمارت فون مذکور هنوز اطلاعات خاصی در دست نیست و گمان می رود حداقل به نمایشگری با رزولوشن تمام HD به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم مجهز باشد و با قیمتی بسیار معقول تر و مناسب تر از نکسوس ۶ به دست کاربران رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Ali_Mosadegh
    Ali_Mosadegh | ۸ تیر ۱۳۹۴

    از همین الان بی صبرانه منتظره نکسوس ۵ ، ۲۰۱۵ هستم واقعلا نکسوس ۵ خوب بود حتی الانم به عنوان میان رده بد نیست
    پشتیبانی گوگل با بروزرسانی سریعش هر ادمی رو وسوسه میکنه
    حیف که نکسوس ۶ بزرگ بود وگرنه میگرفتمش از الان تا اومدن نکسوس بعدی و ثبات قیمتش گوشیمو نگه میدارم تا بیادو بگیرمش :)

  • فرزاد
    فرزاد | ۸ تیر ۱۳۹۴

    واقعا نکسوس 5 عالی بود فقط اگه باتری بهتر و دوربین بهتری داشته باشه حرف نداره البته با بهینه سازی های اندروید m خیلی ب عمر باتری امیدوارم

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۸ تیر ۱۳۹۴

    امیدوارم مشکلات نکسوس 5 قبلی رو حل کنه و قیمت مناسبی هم داشته باشه.
    ...............
    بزرگ جان من از خود گوگل آمار سهام شرکت ها رو میبینم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی