ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند MX 5 از Meizu رسماً معرفی شد

به باور بسیاری Meizu تنها ظرف یکسال گذشته توانسته از کمپانی گمنام بدل به برندی خوش آوزه و مطرح شود؛ این شرکت ابتدا با معرفی موبایل های MX 4 و MX 4 Pro قادر گشت شیائومی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

به باور بسیاری Meizu تنها ظرف یکسال گذشته توانسته از کمپانی گمنام بدل به برندی خوش آوزه و مطرح شود؛ این شرکت ابتدا با معرفی موبایل های MX 4 و MX 4 Pro قادر گشت شیائومی و محصولاتش را به چالشی جدی کشد و بعد از آن نیز با رونمایی کردن M1 Note همه ی حواس ها را معطوف خودش نمود.

گفتنیست M1 Note از این جهت برای کاربران جذابیت داشت که نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰P، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری با حجم بالا را تنها در ازای ۲۰۰ دلار در اختیارشان قرار می داد.

Meizu امسال هم بیکار ننشسته؛ آنها ابتدا از M2 Note پرده برداشتند و امروز نیز پرچمدار جدیدی با نام MX 5 را معرفی کرده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

MX 5 بدنه ای تماماً فلزی دارد تا احساس یک محصول با کیفیت را به کاربر خودش منتقل نماید و البته در کنار ظاهر جذاب، کمپانی سازنده آن را به چیپست ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای MT6975 مدیاتک، ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز مجهز کرده است.

نمایشگر موبایل مورد بحث از نوع AMOLED و ۵.۵ اینچی بوده و رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد که به یقین این کیفیت صفحه نمایش نمی تواند فشار چندانی را به باتری ۳۱۵۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه گشته در محصول تحمیل کند. همچنین بد نیست بدانید MX 5 فناوری جدیدی با عنوان mCharge را با خود به همراه دارد که سبب می گردد ۲۵ درصد ظرفیت باتری تنها در ۱۰ دقیقه پر شود.

در پشت دستاورد جدید Meizu دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی (قدرت یافته توسط سنسور سونی) با فوکوس لیزری جای گرفته و دوربین جلویی نیز کیفیتی ۸ مگاپیکسلی را مهیا می کند.

ضخامت MX 5 برابر با ۷.۶ میلی متر است و نکته ی جالب در اینجاست که علی رغم بدنه ی کاملاً فلزی و نمایشگر ۵.۵ اینچی، این اسمارت فون تنها ۱۴۹ گرم وزن دارد.

چینی ها تصمیم گرفته اند جدیدترین محصولاشان را با نسخه ای از اندروید ۵.۰ که بر رویش پوسته ی Flyme ۵.۰ پیاده سازی شده روانه ی بازار کنند و کاربران علاقه مند می توانند مدل ۱۶ گیگابایتی آن را به قیمت ۲۹۰ دلار و نمونه ی ۳۲ گیگابایتی اش را در ازای ۳۲۲ دلار خریداری کنند. ضمناً یک نسخه ی ۶۴ گیگابایتی هم وجود دارد که تهیه اش هزینه ای ۳۸۷ دلاری در پی خواهد داشت.

Meizu-MX5 (1) Meizu-MX5 (2) Meizu-MX5 (3) Meizu-MX5 (4) Meizu-MX5 (5) Meizu-MX5 (6) Meizu-MX5 (7)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Hamsadeh
    Hamsadeh | ۲ دی ۱۳۹۴

    خود اپل هم به عبارتی میشه گفت تو دیزاین پشت گوشیiphone 6 از htc کپی کرد htc one، این هم میشه گفت جلوش شبیه iphone هست و پشتش باز htc one البته باز اپل یه کم هنر به خرج داد تقلیدش کمتر نمایان بشه، هنر میزو هم اینه که همه چی از skin و برنامه های نرم افزاری تا ظاهر شبیه اپل باشه و این بد نیست

  • farhad
    farhad | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    سلام دوستان

    من امروز بعد از کلی بررسی اینو سفارش دادم

    از گروه تجاری ستاره ، قبلا هم چند مدل بهش سفارش داده بودم

    قیمتاش عالیه و زود تحویل میده

    وقتی رسید یه بررسی براتون میزارم

  • Morteza
    Morteza | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    کاملا معلومه که طراحای خوبی داره و گوشی رو ظریف و قشنگ درآوردن اما من نمیدونم آخه چرا شکل آیفون میزنن اینا . اعتماد به نفسشون خیلی پایینه ؟ تاثیر روی فروششون داره ؟ رئیس شرکتاشون نفهمن ؟ آخه چیه دلیلش ؟

  • csi
    csi | ۹ تیر ۱۳۹۴

    6s plus

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی