ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Honor 7 از هوآوی رسماً معرفی شد

هوآوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در چین محسوب می شود و از سال گذشته تا به حال نشان داده که دوست دارد جایگاه خودش را تغییر داده و اندک اندک به جای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۱

هوآوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در چین محسوب می شود و از سال گذشته تا به حال نشان داده که دوست دارد جایگاه خودش را تغییر داده و اندک اندک به جای ساخت و عرضه ی محصولات ارزان قیمت، موبایل هایی با کیفیت تر ارائه نموده و شروع به رقابت با بزرگان کند.

کمپانی مورد بحث در همین راستا از مدتی قبل آماده سازی اسمارت فون جدیدی با عنوان Honor 7 را در دستور کار خودش قرار داده بود و تا به امروز نیز شایعات بسیاری را در موردش شنیده ایم، اما اکنون بالاخره موبایل مذکور معرفی شده و می توانیم به صورت کامل از جزئیات و مشخصه هایش آگاه گردیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Honor 7 دارای بدنه ای فلزی است و در قسمت پشتی اش درست در زیر دوربین، یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده. این دیوایس به نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع LCD (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز گشته و کمپانی سازنده برایش ۳ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته.

دستاورد جدید هوآوی توسط چیپست خانگی همین برند، یعنی کایرین ۹۳۵، قدرت یافته است؛ این چیپیست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای بوده و انرژی مورد نیازش بوسیله یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

چینی ها در پشت Honor 7 دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی (قدرت یافته توسط حسگر IMX230 سونی) به همراه یک فلش LED دوگانه و دو رنگ قرار داده اند و در جلویش نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. موبایل مورد اشاره از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE هم پشتیبانی به عمل می آورد و به همراه اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی و رابط کاربری Emotion UI نسخه ی ۳.۱ به دست کاربران خواهد رسید.

گفتنیست که تازه ترین محصول هوآوی ابعادی برابر با ۱۴۳.۲ در ۷۱.۹ در ۸.۵ میلی متر داشته و وزنش با عدد ۱۵۷ گرم برابری می کند.

لازم است بدانید برند چینی مورد بحث Honor 7 را در سه نسخه رونمایی کرده. ارزان ترین نسخه با قیمتی معادل ۳۲۳ دلار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته و تنها از تکنولوژی ارتباطی 3G پشتیبانی می کند. نمونه ی دیگری از همین دیوایس با مشخصات یکسان ولی دارای پشتیبانی از 4G LTE با قیمت ۳۵۵ دلار در دسترس خواهد بود و در نهایت مدلی با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی و امکان بهره گیری از 4G LTE نیز وجود دارد که خریدش ۴۰۳ دلار هزینه خواهد برد.

عرضه اسمارت فون فوق الذکر از ۷ جولای در چین آغاز می شود و کاربران قادر خواهند بود آن را در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره ای خریداری کنند. ضمناً برخی از منابع احتمال می دهند هوآوی طی ماه آینده نسخه ی دیگری از Honor 7 با ۴ گیگابایت حافظه ی رم را معرفی نماید.

Huawei-Honor-7_1 Huawei-Honor-7_1-150x150 Huawei-Honor-7_2 Huawei-Honor-7_2-150x150 Huawei-Honor-7_3 Huawei-Honor-7_4 Huawei-Honor-7_5 Huawei-Honor-7_6 Huawei-Honor-7_7 Huawei-Honor-7_8 Huawei-Honor-7_9 Huawei-Honor-7_10 Huawei-Honor-7_11 Huawei-Honor-7_12 Huawei-Honor-7_15

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • محمد دهقانی
    محمد دهقانی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    من این گوشی دارم ب مدت ۸ماهه،خیلی ازش راضی ام . کارایی بالا و قدرت پردازش عالی. هنگ تا الان نداشته. کیفیت دوربین سلفیش خیلی عالی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی