ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه از ساعت هوشمند Honor Band Zero هوآوی [به روز رسانی]

طی شبانه روز گذشته، هوآوی ساعت های پر مشغله و شلوغی را پشت سر گذاشت. این شرکت علاوه بر معرفی تلفن هوشمند Honor 7 خود با بدنه فلزی، دوربین 20 مگاپیکسلی و بسیاری امکانات جالب توجه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

طی شبانه روز گذشته، هوآوی ساعت های پر مشغله و شلوغی را پشت سر گذاشت. این شرکت علاوه بر معرفی تلفن هوشمند Honor 7 خود با بدنه فلزی، دوربین 20 مگاپیکسلی و بسیاری امکانات جالب توجه دیگر، تایید کرد که به زودی ساعت هوشمندش را نیز رونمایی می کند.

البته هنوز جزئیات زیادی در رابطه با این محصول ارائه نگردیده و هوآوی صرفا به انتشار تصویری از آن در توئیتر اکتفا کرده است. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که در تصویر می بینید، ساعت صفحه ای گرد با حاشیه ای شبیه به فلز دارد. اما قطعا این محصول نخستین ساعت هوشمند دارای صفحه گرد نخواهد بود و پیشتر اسمارت واچ های دیگری نظیر Motorola Moto 360 و LG G Watch R نیز با همین مشخصه به بازار عرضه شده اند.

در هر صورت دستگاه، زیبایی خیره کننده ای دارد و باید همچنان منتظر ماند و دید که جنس واقعی بدنه آن از چیست.

ساعت هوشمند هوآوی که Band Zero نام دارد استاندارد IP68 را دریافت کرده و این بدان معناست که در برابر گرد و غبار، آب و دیگر مواد خطرناک مقاوم است.

پیش بینی می شود که این محصول نیز همانند بسیاری از اسمارت واچ های تولیدی شرکت های دیگر از پلتفرم Android Wear بهره بگیرد و در حال حاضر هیچ دلیلی برای باطل شمردن این گمانه زنی وجود ندارد اما چون شرکت سازنده هنوز این خبر را تایید نکرده، احتمال می رود که خبرهای هیجان انگیری برای کاربرانش داشته باشد.

قیمت این گجت هنوز هم اعلام نشده، اما پیش بینی می شود که تا ماه اوت (یعنی دهه اول مرداد ماه) وارد بازارهای چین شود و در قالب رنگ های مشکی، سفید و بژ ارائه گردد.

 

به روز رسانی:

اما این شرکت چینی در کنار رونمایی از ساعت هوشمند Band Zero، فرصت را برای معرفی یک هدست بلوتوثی به نام Honor Whistle Bluetooth نیز غنیمت شمرد و از طریق اکانت توئیتر خود آن را نیز معرفی کرد.

این هدست به خاطر بهره مندی از بدنه فلزی برس خورده و دکمه اصلی گردش، از لحاظ طراحی بسیار شبیه به Band Zero به نظر می رسد، با این همه، همانطور که در بالا اشاره شد، جزئیات بیشتری در رابطه با این دو محصول هنوز هم منتشر نشده است.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد قیمت دو دستگاه یاد شده و حتی سیستم عامل  Band Zero در دسترس نیست با این همه، پیش بینی می شود که دستگاه از سیستم عامل Android Wear بهره بگیرد، هرچند که این مساله هنوز هم از سوی شرکت سازنده تایید نشده است.

براساس ارزیابی های صورت گرفته، اسمارت واچ جدید هوآوی در ماه اوت (دهه اول مرداد ماه) در چین عرضه می گردد، اما اینکه هدست جدید آن چه زمان و کجا ارائه شود، مساله ای است که هنوز مشخص نگردیده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • حمیدرضا محمدی
    حمیدرضا محمدی | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    من اینو خریدم عالیه

  • پری
    پری | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    زیباست فقط امیدوارم قیمتش نجومی نباشه

  • آریا
    آریا | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    حاشیه داره. ساعت نباید حاشیه داشته باشه

  • JimLi
    JimLi | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    لاکچریه لاکچریه آقا !

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    وای اگر مقل بالایی بشه خوشگله ها
    میشه تلفیقی از سادگی در کنار زیبایی خیلی دوست دارنهرچی زودتر معرفیش کنه

مطالب پیشنهادی