ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جاده های مرگبار؛ معرفی بازی Cyberline Racing

اگر دلتان هوای Twisted Metal کرده و از جنگ ماشین ها در پیست لذت می برید، خوشحال باشید چرا که Cyberline Racing تقریبا با همان حال و هوا پا به صفحات نمایش اسمارت فون ها گذاشته. استودیوی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اگر دلتان هوای Twisted Metal کرده و از جنگ ماشین ها در پیست لذت می برید، خوشحال باشید چرا که Cyberline Racing تقریبا با همان حال و هوا پا به صفحات نمایش اسمارت فون ها گذاشته.

استودیوی Creative Mobile که ساخت عناوین موفقی همچون Nitro Nation Racing را در کارنامه اش می بینیم، دوباره به سراغ سبک مسابقه ای رفته با این تفاوت که این دفعه پیست مسابقه، میدان مبارزه شما هم هست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

زیر سبک Vehicle Combat قدمت تقریبا زیادی در تاریخ بازی ها دارد و شاید بتوان منشأ آن را سری بازی های ماریو کارت دانست. پس از جنگ های فانتزی ماریو کارت، مبارزه ماشین ها در پیست با عرضه عنوانی مثل Twisted Metal رنگ و بوی جدی شدن به خود گرفت و سالها بعد بازی هایی مثل Death Race، Blur و Split Second آن را تکمیل کردند.

Cyberline Racing 2

Cyberline Racing بیش از سایر عناوینی که گفتیم به Blur شباهت دارد؛ یک بازی مسابقه ای به ظاهر واقع گرایانه که کمی هم عناصر تخیلی را چاشنی خود کرده. مثلا در آن می توانید روی سقف یک ماشین معمولی، تیرباری عظیم الجثه نصب کنید و با شلیک گلوله نه تنها بر رقبا پیروز شوید، بلکه آنها را به طور کامل خاکستر کنید.

مسابقات بازی در 16 فصل مختلف دنبال می شوند که هر کدام باس مخصوص به خود را دارند. شانزده ماشین هم به طور کلی در بازی قابل آزاد کردن هستند که می توانید تا جایی که می توانید مسلحشان کنید.

استودیوی Creative Mobile روی جلوه های بصری بازی هم زمان زیادی را گذاشته و مجموعا گرافیک نرم و دلنشینی را در بازی شاهد هستید. کنترل هم مثل بازی های آسفالت به شیوه Tilt Screen انجام می شود و برای کارهایی مثل تیراندازی و بمب گذاری هم سوایپ به طرفین در نظر گرفته شده.

Cyberline Racing را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی تان تجربه کنید.

Cyberline Racing

Cyberline Racing

سازنده: CM TA2 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 246 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • abbas kk
    abbas kk | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    ماتو گوگل پلیم تحریمیم یه سایت پیشنهاد بدین که بازیو داشته باشه

  • عبدالوهاب
    عبدالوهاب | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    جناب لطف کن بازی هایی معرفی کن که از گوگل پلی بشه دانلود کرد،و یا اینکه راه دانلود و دور زدن محدودیت های گوگل پلی هم آموزش بدین،و یا اینکه لینک در دسترس معرفی کنید،تشکر از زحمات

  • بابک
    بابک | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    هیچ کدوم دانلود نمیشه یا پاک شده از گوگل پلی یا در کشور شما موجود نمیباشد پیام میده
    کمک کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی