ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با انتشار ویدیویی نحوه سنجش مقاومت لپ تاپ های خود را به نمایش گذاشت

برخی از لپ تاپ های تولیدی سامسونگ در زمره باریک ترین و سبک ترین های بازار قرار می گیرند، اما این ظرافت در صورتی بین کاربران ارزشمند خواهد بود که مقاومت و استحکام برای رسیدن به آن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

برخی از لپ تاپ های تولیدی سامسونگ در زمره باریک ترین و سبک ترین های بازار قرار می گیرند، اما این ظرافت در صورتی بین کاربران ارزشمند خواهد بود که مقاومت و استحکام برای رسیدن به آن فدا نشده باشد. سازنده کره ای نیز برای اطمینان از این موضوع محصولاتش را تحت آزمایش های کنترل کیفی متنوعی قرار می دهد تا به دلیل بی مبالاتی به اعتبار و خوش نامی نوت بوک هایش در بازار خدشه ای وارد نشود.

این غول کره ای امروز برای اطمینان بخشیدن به کاربران در مورد اهمیتی که به مقاومت محصولاتش می دهد، ویدیویی از آزمون های کنترل کیفی خود روی یوتوب منتشر کرده است، در ادامه مطلب برای مشاهده روند انجام این آزمون ها با دیجیاتو همراه باشید.

آزمون های مورد بحث طوری طراحی شده اند که مقاومت لپ تاپ ها از جنبه های متنوع و گسترده ای سنجیده شود. بر اساس ترتیبی که در ویدیوی منتشره می بینیم، سامسونگ برای حصول اطمینان از توانایی نوت بوک هایش برای تحمل ضربه ها و فشارهای احتمالی وارده در استفاده روزانه، ابتدا این دستگاه ها را به دفعات تحت فشار و پیچش قرار میدهد.

پس از آن میزان تحمل نمایشگر در مقابل فشار آزموده شده و سپس لولاها به دفعات باز و بسته می شوند تا مشخص شود برای استفاده روزانه آماده هستند. صفحه کلید نیز آزمایش می شود، تا سازنده مطمئن باشد میزان فشار وارده در عملکرد و دقت تایپ تاثیری نداشته و کیبورد از عمر مناسبی برخوردار است.

سامسونگ در ادامه مقاومت نوت بوک ها در مقابل عوامل محیطی را با استفاده از حرارت و گرما مورد آزمایش قرار می دهد. پس از آن کارکرد بی صدای دستگاه در یک اتاق مخصوص آکوستیک سنجیده شده و در پایان نیز تست سقوط روی لپ تاپ انجام می شود.

در پایان می توانید ویدیوی منتشر شده توسط این شرکت را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    توشیبای من بعد 6 سال فقط لولاش شکسته
    قعا استحکام زیاد به درد نمیخوره تو لپتاپ اما بودنش بهتر از نبودنشه

  • CafeAndroid
    CafeAndroid | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    از نظر استاندارد تولید،استاندارد تولید لپ تاپ های سونی بین لپ تاپ هایی که من دیدم از همه بالاتره،با مک بوک زیاد کار نکردم که بدونم چطوره

    • بهنام م
      بهنام م | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

      با این که شخصا اپلی نیستم ولی مک لوک واقعا بهتره از نظر کیفیت.

      در باره ی سونی هم البته باید از فعل "بود" استفاده کنیم متاسفانه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی