ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت یک مدل جدید از تبلت های سرفس پرو ۳ را معرفی کرد

مایکروسافت تا به امروز سرفس پرو ۳ را در پنج مدل عرضه می کرد، اما حالا این کمپانی ظاهراً مدل ششمی از محصول یاد شده را نیز معرفی نموده است. این مدل جدید همانند برادر بزرگترش از یک ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

مایکروسافت تا به امروز سرفس پرو ۳ را در پنج مدل عرضه می کرد، اما حالا این کمپانی ظاهراً مدل ششمی از محصول یاد شده را نیز معرفی نموده است.

این مدل جدید همانند برادر بزرگترش از یک پردازنده ی اینتل Core i7 (با سرعت کلاک ۱.۷ گیگاهرتز) با همراهی ۸ گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد در حالیکه قدری فضای ذخیره سازی کمتری را به نسبت دیگر نمونه های دارای پردازنده مشابه در اختیار کاربر خود می گذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل های پیشین مجهز به پردازنده های i7 حافظه هایی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی داشتند، اما مدل تازه رونمایی شده تنها ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که البته خوشبختانه کاهش حافظه به کم شدن قیمت نهایی محصول نیز منجر شده است.

سرفس پروی ۳ ۱۲۸ گیگابایتی با پردازنده ی i7 اکنون ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد و البته با همین مبلغ می توان مدلی که دارای پردازنده i5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه است را نیز تهیه کرد.

گفتنیست کمپانی ساکن ردموند اکنون نزدیک به یک سالی می شود که آخرین نسل از تبلت-نوت بوک های هیبریدی خودش را رونمایی کرده و عده ی بسیاری حدس می زنند در آینده ای نزدیک شاهد معرفی نسل چهارم از سرفس پرو خواهیم بود.

بر همین اساس گمان می رود مایکروسافت تلاش داشته با ارائه ی یک مدل جدید سرفس پرو ۳ و با قیمتی مناسب، استفاده ی مطلوبی از فصل بازگشایی مدارس ببرد و گزینه های بیشتری را برای خرید در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار دهد.

ضمناً غول نرم افزاری ساکن ردموند طی هفته ی جاری مدل های به روز شده ی سرفس ۳ و دارای پشتیبانی از تکنولوژی LTE را در کشورهای آلمان و انگلستان معرفی کرده و طی هفته های آتی عرضه شان در ایالات متحده آمریکا را آغاز خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • محمد امین نصیری
    محمد امین نصیری | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    موبایله کنارش چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی