ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اثری هنری با استفاده از صوت و نور، طوفان را به نمایش می گذارد

چتر و کت های بارانی خود را بردارید، می خواهیم شما را به یک هوای توفانی مجازی دعوت کنیم. هنرمند آلمانی، لی ساشویتز از مجموعه flora@fanuavisions این خانه را طراحی کرده تا با کمک صدا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

چتر و کت های بارانی خود را بردارید، می خواهیم شما را به یک هوای توفانی مجازی دعوت کنیم. هنرمند آلمانی، لی ساشویتز از مجموعه flora@fanuavisions این خانه را طراحی کرده تا با کمک صدا و تصویر، شرایطی مجازی خلق کند.

این اثر هنری در جریان نمایشگاه Triennale der Photographie ماه گذشته در هامبورگ نمایش داده شد. صحنه به صورت خانه ای طراحی شده که از دیوارهای شفاف و لامپ های LED ساخته شده.

Insideout نام این اثر است و نمایش 360 درجه از توفانی که بیرون از خانه در جریان است را به ساکنین خود ارائه می دهد. کسانی که وارد این خانه می شوند می توانند طی سه الی چهار دقیقه تجربه ای متفاوت از شرایط جوی را به صورتی متفاوت تجربه کنند.

اصوات نیز در تعامل با رقص نورها، این اثر را دیدنی تر کرده اند. موسیقی و صوت ها نیز توسط اندی توما، یکی از اعضای گروه موسیقی Mouse on Mars طراحی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    چیزی شبیه اتاق شبیه ساز طوفان
    باحاله

  • moji
    moji | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    أين تكنولوزي اونقدرا هم جديد نيست... بي أم و قبلا تو يكي از نمايشكاها واسه نمايش عملكرد افرود ماشينش استفاده كرده بود...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی