ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

htc one m9 گوشی وان ام 9 اچ تی سی
تکنولوژی

پرچمدار بعدی HTC‌ دوربینی بی نظیر و تحول یافته خواهد داشت

از زمانی که HTC سخن از عرضه ی یک پرچمدار کاملاً باز طراحی شده در ماه اکتبر به میان آورد، هواداران این شرکت امیدوارند موبایل مورد بحث بدل به همان محصول آرمانی و بی نقصی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

از زمانی که HTC سخن از عرضه ی یک پرچمدار کاملاً باز طراحی شده در ماه اکتبر به میان آورد، هواداران این شرکت امیدوارند موبایل مورد بحث بدل به همان محصول آرمانی و بی نقصی گردد که سال ها انتظارش را می کشیدند.

پرچمداران کمپانی تایوانی از چند سال پیش تا به امروز همگی یک ضعف واضح یا به زبان دیگر پاشنه ی آشیلی مشابه داشته اند و آنهم چیزی نبوده جز دوربین شان که به صورت معمول کیفیت مطلوبی را ارائه نمی کرده است. اما حالا گفته می شود شاید این مسئله ی ناخوشایند دیرینه به زودی برطرف گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

HTC One M7 با دوربینی اولترا پیکسلی عرضه شد که قرار بود سنسور آن نور بیشتری را جذب کرده و عکاسی در وضعیتی که شرایط نوری مساعدی وجود ندارد بسیار بهتر به سرانجام رسد. اما این دوربین هرگز نتوانست انتظارات را برآورده نماید.

با وجود انتقادهای موجود تایوانی ها در اقدامی عجیب و غیر منتظره دوربین اولترا پیکسلی را در One M8 نیز حفظ کردند، تا همین امر سبب گردد سهمشان از بازار کاهشی چشم گیر پیدا کند.

اما عاقبت کمپانی مورد بحث از تجربیات دو پرچمدار قبلی درس گرفت و برای اینکه یکبار دیگر اشتباهش را تکرار نکند کوشش نمود تا دوربین One M9 را بهبود بخشد، لذا در پشت این اسمارت فون دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی جای گرفت که در ابتدا به نظر می رسید شاید مشکل را برطرف نماید، ولی چنین اتفاقی رخ نداد و انتقادات پیشین بازهم پا بر جای بودند.

اکنون منابع ویتنامی گزارش می کنند پرچمدار باز طراحی شده HTC که فعلاً با نام Aero از آن یاد می شود، دارای دوربین اصلی خارق العاده و "پیشگامانه" است که برایش رابط کاربری کاملاً بهبود یافته و موثر طراحی شده.

گزارش مذکور می افزاید این دوربین انقلابی به زودی نقطه ی ضعف برند تایوانی را بدل به نقطه ی قوتش خواهد کرد و تکنولوژی به کار رفته در آن بسیار پیشرفته تر از چیزیست که در دوربین های اولترا پیکسلی شاهد بودیم.

در شایعات ذکر شده گشادی دهانه لنز در محصول ابتکاری جدید برابر با  f/1.9 خواهد بود و بدین شکل کاربر قارد می گردد در شرایط نوری بد بهترین عکس های ممکن را بگیرد. ضمناً ثبت تصاویر و ذخیره سازی آنها با فرمت های خام نیز امکان پذیر شده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا عاقبت HTC می تواند چنین دوربین تحول یافته ای را در پرچمدار جدید خود بگنجاند و جایگاهش را بازیابد یا همچون نمونه های اولترا پیکسلی شکستی مجدد را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    امیدوارم امیدوارم امیدوارم
    آخه دنیای تکنولوژی به هیچکس اجازه تکرار یه اشتباه رو نمیده
    قطعا پرچمدار بعدیش عالی نباشه از دور خارج میشه htc

  • علیرضا/15
    علیرضا/15 | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    یکی مشکلاتم من با اچ تی سی اینه که لوازم جانبیش نیس اصلا...
    من ی deire xc دارم اصلا ناشناخته کسی نمیدونه چیه

  • رامین
    رامین | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    امروز برای یکی از آشنایان رفتم و یدونه M9 نقره ای با حاشیه طلایی گرفتم1.740.گفتن نداره که کیفیت ساختش و متریالش عالیه و واقعا ادم و جذب میکنه. دوربینش رو با گوشی خودم Z3 compact چک کردم و برام عجیب بود که دوربینش چنگی به دل نمیزد و توقع بیشتری ازش داشتم.بعد رفتم و امتیازش و چک کردم و برام جالب بود که:
    امتیاز dxomark
    Z3:79
    M9:69
    باید بگم اگر روزی Htc فرم بلندگوهاش رو مثل +Z3 بزنه و حاشیه بالا و پایینش رو کم کنه و از این ضخامت برای یه دوربین در حد S6 سامسونگ استفاده کنه، حتما میخرمش.

  • محمد طولابی
    محمد طولابی | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    باور نکنید آقا. قبل از m8 و m9 هم از این حرفا زیاد زدن.
    اچ تی سی مرد... دیگه هرگز بلند نخواهد شد. هرگز. بشینید و تماشا کنید. این خط: \ اینم نشون: .
    رحم الله تعالی من یقرا فاتحه مع الصلوات :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی