ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارشناسان پیش بینی های خود از میزان فروش اپل واچ را کاهش دادند

به نظر می رسد اهالی وال استریت نگران میزان فروش آینده ی اپل واچ هستند و حدس می زنند که این محصول نتواند پیش بینی های قبلاً صورت گرفته را محقق سازد. در همین راستا طی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

به نظر می رسد اهالی وال استریت نگران میزان فروش آینده ی اپل واچ هستند و حدس می زنند که این محصول نتواند پیش بینی های قبلاً صورت گرفته را محقق سازد. در همین راستا طی روز چهارشنبه یکی از تحلیل گران مطرح دنیای تکنولوژی از احتمال کاهش تقاضا برای ساعت هوشمند برند ساکن کوپرتینو پس از عرضه ی پر سر و صدای آن در فصل بهار سخن به میان آورده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برد هارگریوز، تحلیل گر شناخته شده ی شرکت Pacific Crest، طی یادداشتی ذکر کرده اپل به یقین توانسته به هدف گذاری فروش اسمارت واچش در سه ماهه ی منتهی به ۲۷ ژوئن دست یابد و تا پایان این بازه ی زمانی آنها ۵.۵ میلیون یا اندکی بیشتر، ساعت هوشمند فروخته اند.

هارگریوز می افزاید، اما در آینده پیش رو (سه ماهه سوم و چهارم سال مالی جاری) تقاضا برای این ساعت اگرچه کم نخواهد بود ولی با آنچه که قبلاً گمان می رفت رخ دهد، تفاوت خواهد داشت و احتمالاً کاربران ۱۰.۵ میلیون دستگاه از آن را خریداری کنند. گفتنیست در تحلیل های قبلی آقای هارگریوز صحبت از فروشی ۱۱ میلیونی طی فصل های مالی مورد اشاره به میان آمده بود.

وی قبلاً اظهار کرده بود اهالی کوپرتینو در ۲۰۱۶ خواهند توانست از مرز ۲۴ میلیون ساعت فروخته شده عبور کنند، اما حالا باور دارد که عدد ۲۱ میلیون گزینه ای منطقی تر محسوب می شود. کارشناسان معتقدند هیجان اولیه برای ورود اپل به یک دسته بندی جدید از محصولات و ارائه ی دیوایسی کاملاً تازه از جانب این برند بسیار سریع تر از آنچه انتظار می رفته در حال کاسته شدن است.

آقای هارگریوز، کم شدن بازدیدها از فروشگاه های اپل، کمتر جستجو شدن اپل واچ از طریق گوگل و داده های به دست آمده بوسیله اعضای زنجیره تامین قطعات کوپرتینویی ها را از جمله عوامل کاهش اعداد موجود در پیش بینی های قبلی خود ذکر می کند.

البته او برآیند کلی اش از شرایط آتی اپل را تغییر نداده و می گوید فروش موفق آیفون و تقاضاهای بسیار زیاد برای آن سبب می گردد کمپانی مذکور در وضعیتی مطلوب و متعادل به سر برد. ناگفته نماند علی رغم یادداشت منتشر شده در روز چهارشنبه، بازهم سهام ساکنین کوپرتینو رشدی ۰.۹ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۲۶.۶۰ دلار رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    همه فکر میکردن اینم یه گوشیه و چون اپل ساخته میفروشه و اشتاهشون همینجا بود همه با این حال نمیکنن حتی اگر اپل اونو ساخته باشه

  • کریم
    کریم | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    سلام بیکار تر از اندرویدی ها کسی نیست - زیرتمام مطالب اپل اندرویدی ها نظر میدهند با سوزش فراوان - والا من اصلا مطالب اندروید را وقت خوندن ندارم چه برسه به نظر گذاشتن - والا بیکارید اندرویدی ها -

  • Max
    Max | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    اپل کیفیتش بهتر از بقیه محصولات هست اما خیلی گرون فروشی میکنه چون میخواد خاص باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی