ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو و گوگل وارد دوره همکاری با یکدیگر می شوند

حالا که قرارداد یاهو و مایکروسافت به پایان رسیده، هر دو کمپانی در زمینه جستجو می توانند با دیگر شرکای تجاری به همکاری بپردازند. در واقع، بر اساس گزارش نیویورک تایمز، مریسا میر و تیم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

حالا که قرارداد یاهو و مایکروسافت به پایان رسیده، هر دو کمپانی در زمینه جستجو می توانند با دیگر شرکای تجاری به همکاری بپردازند. در واقع، بر اساس گزارش نیویورک تایمز، مریسا میر و تیم او همکاری با گوگل را از طریق تبلیغات در مقیاس محدودی آغاز کرده اند.

Aaron Wall از SEOBook، نتایج یاهو را با تبلیغات بینگ و گوگل از طریق مرورگرهای مختلف مشاهده کرده. هر دو کمپانی نام برده قرارداد را تایید کرده اند اما جزئیاتی ارائه نمی دهند. یاهو به این جمله بسنده کرده: "از آنجایی که ما در تلاشیم تا بهترین تجربه ممکن را برای کاربران یاهو بسازیم، هر از چندگاهی تست های کوچکی را با شرکای دیگر از جمله تامین کنندگان جستجو راه اندازی می کنیم."

یاهو و مایکروسافت در ماه آوریل قرارداد ده ساله خود را اندکی تغییر دادند. بینگ قرار بود نتایجی از یاهو را به صورت اختصاصی ارائه دهد. حالا، یاهو می تواند از دیگر بزرگان این حوزه کمک بگیرد.

این همکاری در سال 2008 از سوی گوگل مطرح شده بود اما به دلایلی، مدتی بعد کنار کشیدند. در هر صورت یاهو می خواهد پیش از اینکه قرارداد دیگری را به صورت قطعی ببندد، ابتدا آن را یک بار مورد آزمون قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • م
    م | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    شرط مي بندم فقط دنبال جاسوسيه همديكن...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی