ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: باب اسفنجی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۵

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Geometry Wars 3: Dimensions

11

سری بازی های Geometry Wars از وقتی کار خود را از اکس باکس لایو آغاز کردند، تاکنون توانسته اند موفقیت بسیاری برای کمپانی ناشر خود به همراه داشته باشند. آخرین بازی از این سری گرافیک فوق العاده با کیفیتی دارد و تعداد مراحل و مدهای قابل بازی در آن بسیار زیاد است. اگر آیفون، آیپد یا آیپاد دارید در نظر داشته باشید که سازندگان بازی چند مرحله اختصاصی هم برای شما در نظر گرفته اند.

Geometry Wars 3: Dimensions

Geometry Wars 3: Dimensions

سازنده: Activision Publishing, Inc قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 92.1 مگابایت زبان:

Racing Rivals

22

اگر به دنبال یک بازی ماشینی پر هیجان می گردید و هنوز به نتیجه ای قطعی نرسیده اید، حتما Racing Rivals را از شرکت Glu امتحان کنید. اگرچه محیط اطراف در بازی چندان در حد و اندازه ماشین ها خوش گرافیک نیستند اما وقتی که سرعت می گیرید و در جاده ها حرکت می کنید، نفس در سینه تان حبس می شود. نکته جالب در مورد این بازی، استفاده از خودروهای واقعی است.

Racing Rivals

Racing Rivals

سازنده: Glu قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 97.1 مگابایت زبان:

SpongeBob: Sponge on the Run

33

از باب اسفنجی چه انتظاری دارید وقتی که قرار است مسیری طولانی بدود؟ SpongeBob: Sponge on the Run یک عنوان رانر ناتمام است که در آن باید تا در توان دارید بدوید و بدوید. تقریبا هیچ نکته متفاوتی جز خود باب اسفنجی در بازی وجود ندارد و همه نکات این عنوان شبیه به بازی های مطرحی است که پیش از این بارها انجام داده ایم اما اگر طرفدار باب اسفنجی هستید، به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

SpongeBob: Sponge on the Run

SpongeBob: Sponge on the Run

سازنده: Nickelodeon قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 98.1 مگابایت زبان:

Ironkill: Robot Fighting Game

44

آیرون کیل یک بازی جدی، پر خشونت و پر سر و صداست که در آن، دو غول مکانیکی، دو ربات جنگجو به جان هم می افتند و تا در توان دارند از خجالت هم در می آیند. مکانیک ساده بازی به هر کسی و در هر شرایطی این امکان را می دهد که بازی را انجام دهند. به طور کل دو مدل حمله وجود دارد، یا می توانید با ضربات آرام دشمن تان را نوازش کنید یا ضربات محکمی بزنید و او را چند متری به عقب پرت کنید. انتخاب با شماست.

Ironkill: Robot Fighting Game

Ironkill: Robot Fighting Game

سازنده: Play Motion Pte Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 169 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • matin
    matin | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    خوب بود
    مخصوصا اون ماشینه
    لطفا بازی های بیشتر در مدت زمامن کمتر بذارید

  • musa hasanzade
    musa hasanzade | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    خوشمان آمد

  • احسان چهری
    احسان چهری | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    ماشینو عشقه, بقیه بچه‌بازی تشریف دارن :)

  • پیمان
    پیمان | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    ببخشید چرا بیشتر لینکهایی که برای گوگل پلی میگذارین برای ایران فیلتر هست.. نمیشه چیزهای ازاد رو بگذارید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی