ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس شایعات شارپ و سامسونگ سازندگان پنل نمایشگر iPad Pro خواهند بود

بر اساس شایعه جدید رسیده از تایوان، شارپ و سامسونگ ۲ شرکتی هستند که قرار است پنل های نمایشگر آیپد ۱۲ اینچی اپل را تامین کنند. تاریخ عرضه iPad Pro نیز در این گزارش، بازه ای بین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

بر اساس شایعه جدید رسیده از تایوان، شارپ و سامسونگ ۲ شرکتی هستند که قرار است پنل های نمایشگر آیپد ۱۲ اینچی اپل را تامین کنند. تاریخ عرضه iPad Pro نیز در این گزارش، بازه ای بین اواخر ۳ ماهه سوم و اوایل ۳ ماهه چهارم سال جاری میلادی اعلام شده است. تا پیش از این هم اپل آیپد های جدید خود را در ماه های اکتبر یا نوامبر میلادی رونمایی می کرد، که بازه زمانی اعلام شده برای ارائه iPad Pro نیز با این تاریخ ها همخوانی داشته و می توان انتظار داشت اپل امسال این محصول تازه را در کنار نسل جدید مدل های iPad Air و iPad Mini معرفی کند.

گزارش یاد شده در ادامه توضیح می دهد که شارپ، به عنوان تامین کننده سنتی نمایشگر برای آیفون و آیپدهای اپل، قرار است در ابتدا به تنهایی تامین این قطعه را برای iPad Pro به عهده داشته باشد، اما از ماه سپتامبر سامسونگ نیز به عنوان تامین کننده دوم به یاری شرکت ژاپنی خواهد آمد. ال جی نیز طبق این شایعه سازنده دیگری است که اپل تمایل به همکاری با آن را داشته، اما از پنل های این تولید کننده کره ای به دلیل بازدهی پایین صرف نظر شده است.

پیشتر نیز از بررسی کدهای iOS 9 اطلاعاتی به دست آمده بود که نشان می داد آیپد پرو احتمالا نمایشگر ۱۲.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ اینچ و تراکم ۲۶۴ پیکسل در اینچ خواهد داشت، اما در حال حاضر نمی توان در مورد صحت داشتن هیچکدام از این شایعات با قطعیت نظر داده و تنها می توان تا فرا رسیدن تاریخ رونمایی یا منتشر شدن اطلاعات از درگاه های رسمی تر منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soroush KH
    soroush KH | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    خودتون میگید بر اساس شایعات

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    دوتا شرکت عالی اپل فارغ از هر دعوا همیشه بهترین هارو انتخاب میکنه

مطالب پیشنهادی