ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندر جدید وان پلاس ۲، حکایت از بدنه ای تمام فلزی برای این موبایل دارد

اخبار مربوط به وان پلاس ۲ این روزها بیشتر از نسل بعدی آیفون و گلکسی نوت ۵ در فضای مجازی دست به دست می شوند. ابتدا مشخص شد که این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اخبار مربوط به وان پلاس ۲ این روزها بیشتر از نسل بعدی آیفون و گلکسی نوت ۵ در فضای مجازی دست به دست می شوند. ابتدا مشخص شد که این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره خواهد گرفت و اندکی بعد حضور یک اسکنر اثر انگشت به همراه پورت USB Type-C از سوی منابع مختلف تایید شد.

حال اما به بدنه ی وان پلاس ۲ رسیده ایم؛ جایی که یک رندر کامپیوتری جدید، خبر از بدنه ای تمام فلزی می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

روز گذشته مدیر عامل وان پلاس، آقای Pete Lau در بزرگ ترین شبکه اجتماعی چین به نام Weibo، به کاربران گفت که ممکن است وان پلاس ۲ از بدنه ای تمام فلزی بهره گیرد؛ امروز، یک رندر کامپیوتری از آنچه آقای Lau اذعان کرده بود، در فضای مجازی منتشر شده است.

oneplus-two-renders

به توجه به این رندر، می توان گفت که طراحی وان پلاس ۲ تا حد زیادی به HTC One M8 و M9 نزدیک شده. البته باید در نظر گرفت که با توجه به نحوه قرار گیری موبایل در این تصویر، نمی توان جزییات زیادی را دید؛ صرفا می توان دوربین علاوه بر فلاش و همچنین کلید های کنترل صدا و البته جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را که در بخش فوقانی موبایل قرار گرفته را مشاهده کرد.

اگرچه این موبایل از نسخه 2.1 از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد اما باز هم احتمال ایجاد گرمای بیش از حد وجود دارد و باید دید سرنوشت وان پلاس ۲، با بدنه ای فلزی چگونه خواهد بود؛ آیا گرمای ایجاد شده از سوی اسنپدراگون ۸۱۰ موجب اظهار نظرهای منفی در خصوص آن خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • BOZORG# یوری گاگارین
    BOZORG# یوری گاگارین | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    چقد تایید نظرات؟؟؟؟؟ اشتباه کردیم اسممونو یکم تغییر دادیم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی