ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6S باز هم نمونه ۱۶ گیگابایتی خواهد داشت

سال گذشته، بسیاری از انتقادها به آیفون ۶، مربوط به حافظه ۱۶ گیگابایتی آن می شد؛ این موبایل اگرچه قیمت گزافی داشت اما در خصوص فضای ذخیره سازی، کاربران خود را با مشکل مواجه می نمود. اگرچه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سال گذشته، بسیاری از انتقادها به آیفون ۶، مربوط به حافظه ۱۶ گیگابایتی آن می شد؛ این موبایل اگرچه قیمت گزافی داشت اما در خصوص فضای ذخیره سازی، کاربران خود را با مشکل مواجه می نمود.

اگرچه اپل در اقدامی، گزینه ۳۲ گیگابایتی را از سبد فروش خود حذف کرد اما امسال بسیاری بر این باور بودند که در نهایت شرکت یاد شده می خواهد نمونه ۱۶ گیگابایتی را حذف نموده و ۳۲ گیگابایتی ها را بازگرداند؛ اتفاقی که تا اینجای کار، به نظر می رسد روی نخواهد داد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش جدیدی از سوی 9to5Mac منتشر گشته که اجزای فاش شده - بخصوص مادربرد - آیفون جدید را مورد بررسی قرار می دهد. این وب سایت پیشتر تصاویری از شاسی آلمینیومی iPhone 6s را منتشر کرد و سپس عنوان داشت که این موبایل، از نسل جدید مودم LTE ساخته شده توسط شرکت کوالکام بهره می برد که بر اساس ادعای سازنده، سرعت انتقال داده از طریق شبکه های مخابراتی را تا دو برابر افزایش خواهد داد.

در گزارش جدید عنوان شده که اپل، در iPhone 6s از چیپ های کمتری استفاده خواهد کرد که همین امر، مصرف انرژی آن را نیز کاهش خواهد داد.

iphone-6s-motherboard-w600

از سوی دیگر، سایر منابع عنوان کرده اند که آیفون بعدی، از یک چیپ NFC جدید بهره برده تا پروسه استفاده از اپل Pay، آسان تر گردد. از سوی دیگر در تصویر فوق، می توان یک چیپ حافظه ۱۹ میلیمتری با ظرفیت ۱۶ گیگابایت را مشاهده کرد که از طرف کمپانی توشیبا ساخته شده؛ موضوعی که می تواند تعداد بی شماری از طرفداران آیفون را نا امید کند.

پیشتر فیل شیلر از آیفون های ۱۶ گیگابایتی دفاع کرده و گفته بود که این روزها با استفاده از فضای ابری، ضریب اهمیت حافظه فیزیکی موجود در دستگاه کاهش یافته است. از سوی دیگر فضای مورد نیاز برای بروز رسانی آیفون به iOS 9 نیز کاهش داشته و اپل موزیک نیز تلاش دارد تا کاربران را متقاعد نماید تا آرشیو موسیقی خود را بر فراز ابرها قرار دهند.

در نهایت وب سایت 9to5mac اذعان دارد که احتمال می رود مادربردی که در تصویر می بینید، مربوط به نمونه اولیه و آزمایشی آیفون ۶ اس باشد و شاید اپل برای این موبایل، گزینه ۱۶ گیگابایتی را در نظر نگیرد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • bozorg.lover
    bozorg.lover | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    سلام ببخشید یعنی چی نسخه پایه؟
    فرقش با نسخه های دیگه ( 64 گیگ و 128 گیگ ) چیه؟

  • کاوه
    کاوه | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    من که با 16 گیگ مشگلی ندارم !
    یه سری آهنگ های مورد علاقه و چنتا اپ معروف و کار درست ! با چل پنجاتا عکس سلفی از خودم همین !
    اما برای کسی که راه به راه از اینور اون ور عکس میگیره و با دیویسیت سیصدتا کلیپ عجیب و خنده دار و فول آلبوم تمام خواننده ها تو گوشیش باید بگم سمت 16 نره همون 64 گیگ عالیه !
    (مسخره نمی کنم فقط میگم اپل برای همه یه حافظه ای در نظر گرفته حتی برای اون افرادی که بالا توضیح دادم ! )

  • عبدالله
    عبدالله | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    آیفن عالیه. سر این بحثی نیست. ولی این کارش رسما سرکیسه کردن مردمه. زشته واقعا

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    اینایی که میان دفاع میکنن خیلی جالبن.دوستان شما و ما در کنار هم مصرف کننده هستیم و سود هر طرف سود اون یکی هم هست.16 گیگ برای خیلی ها کمه.حرف اصلی اینه که اپل یک کم کمتر سود کنه(کسی نمیگه ضرر کنه یا سود نکنه،حرف اینه که این سود خیلی اضافه تری که برای خودش تدارک دیده رو کمتر کنه)،و مثل سامسونگ نسخه های 32 و 64 و 128 داشته باشه.من خودم هم از فضای ابری استفاده می کنم و هنوز هم 16 برام کمه.چه بدی ای برای مصرف کننده داره اگر 32 گیگ نسخه ی پایه باشه؟؟دقیقا دلیل این که از اپل دفاع می کنید چیه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی