ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندر کامپیوتری موبایل اندرویدی بلک بری به نام «ونیز» منتشر شد

بر اساس آخرین گزارشات موسسه آماری IDC، بلک بری اکنون صرفا هفت دهم درصد از بازار موبایل های فروش رفته را به شکل جهانی در دست دارد. (آمار مربوط به سه ماهه اول سال جاری.) ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بر اساس آخرین گزارشات موسسه آماری IDC، بلک بری اکنون صرفا هفت دهم درصد از بازار موبایل های فروش رفته را به شکل جهانی در دست دارد. (آمار مربوط به سه ماهه اول سال جاری.)

مشخصا برای شرکتی که در دهه اول قرن میلادی جدید، یکی از بزرگان صنعت موبایل به شمار می رفت، چنین آماری اندکی شرم آور است. اما مدیر عامل جدید این شرکت به نام جان چن، تلاش می کند تا دوباره سهم بیشتری را به بلک بری اختصاص داده و جدا از سازمان ها، کاربران عادی را نیز به آن علاقه مند سازد.

بر همین اساس است که اخیرا و در یک ماه گذشته شایعه ساخته شدن یک موبایل اندرویدی از سوی شرکت یاد شده بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد؛ شایعه ای که اخیرا و در ساعات گذشته، ابعاد تازه ای نیز به خود گرفته. با دیجیاتو همراه باشید.

به تازگی Evan Blass، شخصی که با اکانت توئیتر خود به نام @evleaks شهرت یافته، یک رندر کامپیوتری با کیفیت از موبایل جدید بلک بری، مجهز به پلتفرم اندروید را در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرده و اظهار نموده که این موبایل با نام «ونیز» به بازار عرضه می گردد.

Screen Shot 1394-04-13 at 09.27.07-w600

تصویر فوق، بیانگر این موضوع است که شایعات پیشین نیز صحت داشته و موبایل ونیز با نمایشگری از هر دو سو خمیده به دست کاربران می رسد؛ نمایشگری مشابه با گلکسی اس ۶ اج. هنوز مشخص نیست که آیا بلک بری در نهایت استفاده از کیبورد های فیزیکی را کنار گذاشته و یا همچنان شاهد حضور چنین بخشی در زیر نمایشگر خواهیم بود.

از سوی دیگر می توان در نمایشگر این موبایل دید که سرویس های گوگل نیز در آن حضور دارند، که مشخصا خبر خوبی برای کاربران است. در نهایت نیز آقای Blass اذعان نموده که موبایل مورد بحث از طریق اپراتور AT&T به دست علاقه مندان می رسد.

ماه گذشته در ابتدای کار، رویتز با گزارش خود موجی از شایعات را به راه انداخت که بر اساس آن گفته می شد بلک بری تمایل دارد موبایل هایی مبتنی بر پلتفرم اندروید را تولید کند. از طرفی باید توجه داشت که اظهارات @evleaks تا کنون در بیشتر مواقع درست بوده اند. حتی خود مدیر عامل بلک بری نیز چنین شایعه ای را رد نکرده و گفته بود:‌ «اگر بتوانیم امنیت یک موبایل اندرویدی را تامین کنیم، آن را تولید خواهیم کرد.»

از آخرین باری که یک موبایل اندرویدی قدرتمند با کیبورد فیزیکی به دست کاربران رسیده، مدت زمان بسیار زیادی می گذرد و اگر بلک بری بتواند ایده های خود را به شکلی صحیح عملی کند، شاید بتواند دوباره در بین کاربرانی که از این قابلیت لذت برده اند، محبوب گردد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • m
    m | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    دورانش سر اومده...

  • reza
    reza | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    اگه لانچرش مشابه رابط کاربری فعلی بلک بری باشه خیلی خوب میشه. من رابط کاربری ها یمبتنی بر سوایپ کردن رو خیلی دوست دارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی