ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی با جذب سرمایه عمومی، ایده های مبتکرانه کارمندان خود را عملی می کند

در آگوست سال گذشته بود که سونی خبر از یک برنامه تجاری جدید داد؛ برنامه ای که در آن تلاش کرده بود تا کارمندان خود را به ترغیب کند تا خلاقانه و حتی بلندورپازانه ترین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

در آگوست سال گذشته بود که سونی خبر از یک برنامه تجاری جدید داد؛ برنامه ای که در آن تلاش کرده بود تا کارمندان خود را به ترغیب کند تا خلاقانه و حتی بلندورپازانه ترین ایده های خود را با مدیران این شرکت در میان بگذارند.

مشخصا در آن زمان کمپانی ژاپنی این کار را انجام داد تا بتواند یک بار دیگر محصولی انقلابی را توسعه داده و دوباره نام خود را بر فراز قله های دنیای تکنولوژی جای دهد. بر همین اساس، شرکت یاد شده به تازگی از یک پلتفرم تجارت الکتریکی و جذب سرمایه عمومی پرده برداشته که «First Flight» نام دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هدف اصلی این پلتفرم همانگونه که گفته شد، جذب سرمایه عمومی برای پروژه های خلاقانه از سوی کارمندان سونی بوده و از سوی دیگر نیز این شرکت تلاش دارد تا توسط چنین طرح هایی، رابطه ای صمیمانه و نزدیک با مشتریان و کاربران ایجاد نموده و همچنین توجه آنها را به خود جلب کند.

در ابتدای راه، First Flight دو محصول را به فروش می رساند که البته پیشتر از طریق وب سایت های جمع آوری سرمایه شخص ثالث، سرمایه مورد نیاز برای آنها جمع آوری گشته و اکنون در مرحله نهایی و فروش قرار دارند.

eink-w600

همانگونه که گفته شد، دو محصول اکنون از طریق این وب سایت به فروش می رسند که یکی از آنها، ساعتی هوشمند با استفاده از تکنولوژی جوهر الکتریکی است که می تواند عمر باطری طولانی را در اختیار کاربر قرار دهد. دستگاه دیگر، «Mesh» نام دارد که می تواند گجت های الکتریکی مختلف را به هم متصل کند. [هنوز اطلاعات جانبی دیگری در خصوص آن منتشر نگشته.]

وب سایت مورد بحث قصد دارد به زودی یک کمپین جذب سرمایه عمومی برای محصول دیگر راه اندازی کند؛ گفته شده ایده جدید یک ریموت کنترل با استفاده از تکنولوژی جوهر الکتریکی بوده که کاربر می تواند به شکل دلخواه، حالت قرار گیری کلید های آن را نیز طراحی نماید.

زمانی که از وب سایت First Flight دیدن کنید، متوجه خواهید شد که سونی صرفا این وب سایت را در اختیار کاربران ژاپنی قرار داده؛ باید دید در آینده کاربران سایر نقاط جهان نیز می توانند به رشد ایده های خلاقانه از سوی کارمندان سونی کمک کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • تایسون
    تایسون | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    دیجیاتو نمیخوای خبر نمرات باتری تبلت Z4 را بزاری؟؟
    بچه ها برید gsmarena ببینید تب زد4 چیکاار کرده
    خدایی سونی اگه تو موبایل یه خرده کم کاری کرده باشه ولی تو تبلت های اندرویدی مطلقا رقیبی نداره و جای انتخاب دیگه ای نمیزاره برا کسی.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    یک ریموت کنترل با استفاده از تکنولوژی جوهر الکتریکی بوده که کاربر می تواند به شکل دلخواه، حالت قرار گیری کلید های آن را نیز طراحی نماید/ من اینو می خوام ایکاش هر چی زودتر عمومی بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی