ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش آیفون های جدید از 27 شهریور ماه آغاز می شود [شایعه]

در آنچه که احتمالا مشکوک ترین گزارش مربوط به معرفی آیفون 6s است که ظرف دو هفته اخیر منتشر گردیده، سایت M.I.C. Gadget اعلام داشته که فروش آیفون بعدی اپل از روز جمعه 18 سپتامبر (27 شهریور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

در آنچه که احتمالا مشکوک ترین گزارش مربوط به معرفی آیفون 6s است که ظرف دو هفته اخیر منتشر گردیده، سایت M.I.C. Gadget اعلام داشته که فروش آیفون بعدی اپل از روز جمعه 18 سپتامبر (27 شهریور 1394) آغاز می گردد و نطق معرفی آن نیز یک هفته قبل از این تاریخ انجام می گیرد.

براساس این گزارش که از منابع نزدیک به فاکسکان دریافت گردید (که در واقع اصلی ترین شرکت تامین کننده اپل به حساب می آید) این تاریخ مطابق با رونمایی های پیشین اپل خواهد بود، با این همه در این گزارش ذکر شده که آیفون جدید در تاریخ 20 شهریور ماه (یازدهم سپتامبر 2015) رونمایی می گردد که به خاطر مصادف بودن آن با حوادثی که پیشتر در این کشور رخ داده بسیاری آن را بعید می دانند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن اینکه اپل معمولا رونمایی از محصولات جدید خود را در روزهای جمعه از ماه سپتامبر انجام می دهد، احتمال آنکه در هجدهم این ماه شاهد آغاز فروش نسل تازه آیفون باشیم بسیار زیاد خواهد بود.

از طرفی اگر خاطرتان باشد، iPhone 6 و iPhone 6 Plus هر دو در تاریخ 19 سپتامبر سال گذشته رونمایی شدند اما نطق مربوط به معرفی این دو که در آن اشاره هایی هم به اپل واچ شده بود ده روز قبل تر انجام گرفت.

بنابراین پیش بینی می شود که رونمایی از دو آیفون جدید امسال در روز سه شنبه هشتم سپتامبر (17 شهریور) صورت بگیرد.

در این گزارش آمده است که منابع مطلع در فاکسکان نیز این اطلاعات را تایید کرده اند. همچنین گفته شده که یک مدل صورتی رنگ از آیفون نیز در راه است که البته باید کمی با دیده تردید به آن نگریسته شود.

چیپست سریع تر LTE از کوالکام، تکنولوژی فورس تاچ و یک دوربین بهبود یافته همگی از دیگر امکاناتی هستند که گفته می شود در آیفون جدید باید انتظار دیدنشان را داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • m
    m | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    نكفتم apple بازندس... اونهمه هندونه زير بغل كذاشت... الانم بايد با اتكا به فاكسكانو سامسونك كاراشو انجام بده... سال بعد له ميشه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی