ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک تازه منتشر شده از حافظه رم ۴ گیگابایتی وان پلاس ۲ حکایت دارد

سازنده چینی تلفن هوشمند وان پلاس ۱، با اولین تلفن هوشمند چنان نام خود را بر سر زبانها انداخت که اکنون مدتهاست کاربران در سراسر جهان تشنه رونمایی نسل دوم این محصول هستند و اخبار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ تیر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

سازنده چینی تلفن هوشمند وان پلاس ۱، با اولین تلفن هوشمند چنان نام خود را بر سر زبانها انداخت که اکنون مدتهاست کاربران در سراسر جهان تشنه رونمایی نسل دوم این محصول هستند و اخبار آن را پیگیری می کنند. اخباری مثل روش مبتکرانه رونمایی، احتمال فلزی بودن بدنه، پشتیبانی از USB-C، حسگر اثر انگشت، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و لنز دوگانه در پشت دستگاه.

و اما حالا در یکی از آخرین خبرهای درز کرده، در خواست سازنده برای استفاده از تکنولوژی بلوتوث در نسل دوم پرچمدارش را ارائه کرده که در آن ۳ شماره مدل مختلف مشاهده می شوند که A2001 و A2003 و A2005 نام دارند.

پیشتر بنچمارکی از مدل شماره A2001 منتشر شده بود به حافظه رم ۳ گیگابایتی این دستگاه اشاره داشت. اکنون اما بنچمارک Geekbench دیگری منتشر شده که در آن شماره مدل A2003 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم به چشم می خورد.

گفتنیست هردو این بنچمارک ها در دیگر خصوصیات با یکدیگر مشترک بوده و چیپست آنها نیز اسنپدراگون ۸۱۰ ذکر شده که پیشتر استفاده از آن توسط سازنده نیز تایید شده بود. اکنون تنها می توان روزهای باقی مانده تا ۶ مرداد را منتظر ماند، تا سرانجام مشخص شود وان پلاس دو نیز می تواند به اندازه نسل اول کاربران را شگفت زده کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Mohamadhosein_Kazmie
    Mohamadhosein_Kazmie | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    والا هنوز که هنوزه ZENFONE 2 اولین گوشی ای هست که 4 گیگ رم داره و اس 6 و جی 4 رو شکست داده

  • سام خط تیره
    سام خط تیره | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    در این حد فقط بگم که لپ تاپ من 4 گیگ رم داره :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی