ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری LG G Pro 3 فاش شد

فبلت G Pro از ال جی را می توان با خانواده نوت از سامسونگ مقایسه کرد؛ موبایلی که از پرچمدار اصلی شرکت نیز قدرتمند تر است و برای کاربران حرفه ای توسعه می یابد. ال جی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

فبلت G Pro از ال جی را می توان با خانواده نوت از سامسونگ مقایسه کرد؛ موبایلی که از پرچمدار اصلی شرکت نیز قدرتمند تر است و برای کاربران حرفه ای توسعه می یابد. ال جی تا کنون دو نمونه از سری G Pro را به بازار عرضه داشته و حال، گویا کم کم زمانش رسیده تا شرکت کره ای، نسل سوم این فبلت قدرتمند را نیز به بازار عرضه نماید.

با در نظر گرفتن این نکته که نسل دوم G Pro، شانزده ماه پیش معرفی شد، اکنون خبرهایی می رسد که ال جی در حال توسعه نسل جدید این موبایل بوده و می خواهد آن را تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به جدیدترین مشخصات سخت افزاری موبایل مورد بحث که از سوی برخی منابع کره ای منتشر گشته اند.

آخرین نسل از G Pro، از نمایشگری ۵.۹ اینچ بهره می برد و حال گفته می شود که G Pro 3 از یک صفحه نمایش ۶ اینچی برخوردار خواهد بود؛ نمایشگری که مشخصا آن را تبدیل به یک موبایل غول پیکر خواهد کرد، حتی در میان دسته بندی فبلت ها. از سوی دیگر نیز گفته شده که این نمایشگر با رزولوشن 2K همراه است.

مشخصا ال جی برای فبلت قدرتمند خود از بهترین چیپست موجود استفاده خواهد کرد و گفته شده که قلب تپنده ی G Pro 3 نیز اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود؛ آن هم به همراه ۴ گیگابایت رم و دست کم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی.

موبایلی که در موردش صحبت می کنیم از یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی نیز برخوردار است و ال جی تصمیم گرفته تا برای دوربین جلو،‌ همانند G4 از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کند.

در میان شایعات، می توان دید که یک اسکنر اثر انگشت نیز در موبایل حضور داشته و البته اندروید ۵.۱ نیز از همان ابتدا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش منابع کره ای، G Pro 3 قیمتی برابر با ۷۹۰ دلار داشته و از بدنه ای تمام فلزی نیز برخودار خواهد بود؛ چنان که وقتی آن را در دست گیرید، حس استفاده از یک G4 مرغوب تر به شما دست دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    ایول الجی. فقط و فقط الجیییییییی....

  • سپهر
    سپهر | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    بابا اگه مشخصاتش این باشه که از نوت 4 سره من الان خودم جب پرو دارم و همیشه هم طرفداره ال جی هستم ایول ال می ایول

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی