ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در پی استفاده کاربردی از لوگوی خود در محصولاتش است

لوگویی که در بخش پشتی مک بوک، آی مک، آیپد و آیفون قرار گرفته، به دیگران این خبر را می رساند که یکی از محصولات گران قیمت اپل را مورد استفاده قرار می دهید. اما جدا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

لوگویی که در بخش پشتی مک بوک، آی مک، آیپد و آیفون قرار گرفته، به دیگران این خبر را می رساند که یکی از محصولات گران قیمت اپل را مورد استفاده قرار می دهید. اما جدا از بحث برند سازی، این لوگو به طور کلی فایده ی دیگری برای در دست گیرنده ی گجت ندارد.

اکنون بر اساس گزارش وب سایت اپل اینسایدر، مشخص گشته که کمپانی ساکن کوپرتینو پتنتی را به ثبت رسانده که بر اساس آن، لوگوی این شرکت در بخش پشتی محصولاتش، می توانند پویایی و البته کارایی بیشتری از به رخ کشیدن محصول داشته باشند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این پتنت که تحت عنوان «اتصالات الکتریکی پنهان» به ثبت رسیده، باعث می گردد تا اپل بتواند از رساناهای الکتریکی در شاسی دستگاه استفاده کند.

apple-logo-patent-640x384

احتمال می رود سنسورهایی به کار گرفته شوند که اپل می تواند آنها را در لوگو و یا جمله بندی های موجود در سطح محصولات خود جای دهد. در صورتی که این شرکت از سنسورهای ویژه ای در مکان های یاد شده استفاده کند، قادر است ضربان قلب کاربر را به دست آورده و یا از آن بخش به عنوان یک سنسور اثر انگشت استفاده شود.

با توجه به شایعات فعلی که گفته می شود اپل در پی حذف کلید هوم از آیفون هاست، می توان انتظار داشت که در صورت واقعیت پیدا کردن چنین شایعه ای، این پتنت نیز به کار آمده و بخش سنسور اثر انگشت به قسمت پشتی آیفون منتقل گردد.

لازم به ذکر است که پتنت یاد شده در سال ۲۰۱۳ به ثبت رسیده اما هنوز هم شرکت یاد شده هیچ استفاده ای از آن نکرده است. باید دید در آینده آیا این پتنت در محصولات اپل مورد استفاده قرار می گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    با سلام این پنت رسانه الکتریکی نورانی پشت لگوی اپل من شخصا ایفون پنج دیدم که لوگوی سیب یا همون اپل مثل لبتات هاش روشن میشود بنابراین این پنت را به مرحله اجرا دراورده بود لیکن گوشیهایی که مصرفی خود امریکا بود نه کشورهای دیگه گوشی هم که عرض کردم مستقیم از امریکا اومده بود.

  • SiRoOs
    SiRoOs | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    اگر پولش بود هم s6 هم 6sرو می داشتیم فعلا با چینی ها ی هوایی حال میکنیم

  • سهیل
    سهیل | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    1- دکمه های فیزیکی کلا خیلی آسیب پذیرن. بهتره که حذف بشن. اما دکمه های لمسی به سبک بعضی اندرویدی ها هم خیلی نچسبند.
    2- به هیچ عنوان تا الان احساس کمبود بک را نکردم. هر چند با کشیدن انگشت از چپ به راست میشه کار دکمه بک را انجام داد. اما از اون هم زیاد استفاده نکردم. چون اپ های ios طراحی خیلی دقیق و کاملی دارن و با دکمه های لمسی اینترفیسهاشون تمام نیازها را برطرف می کنن و این خیلی بهتر از دکمه ثابتیه که هر دفعه یه کاربرد و کارکردی داره

  • سام خط تیره
    سام خط تیره | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    کلاس دیگه کلاس :| کاربردش کلاسه :)
    ( جو گیر نشین که مزاح فرمودم :|)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی