ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Pegasus 2 Plus از ایسوس رسماً معرفی شد

بدون شک ایسوس یکی از قدرتمندترین و بزرگترین کمپانی های حال حاضر جهان در عرصه ی تکنولوژی محسوب می شود. این شرکت با معرفی ذن فون ۲ خود در نمایشگاه CES‌ امسال توانست توجهات بسیاری ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

بدون شک ایسوس یکی از قدرتمندترین و بزرگترین کمپانی های حال حاضر جهان در عرصه ی تکنولوژی محسوب می شود. این شرکت با معرفی ذن فون ۲ خود در نمایشگاه CES‌ امسال توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند، ضمن اینکه موبایل مذکور نیز بر حسب سخت افزار توانمند و قیمت مطلوبش فروش بسیار مناسبی را به همراه داشته است.

اما برند تایوانی مورد بحث پس از ذن فون ۲ فعالیت چندان دیگری صورت نداده و محصول جدیدی را رونمایی نکرده و به نوعی بیشتر تمرکز خودش را بر روی اسمارت فون موفقش گذاشته. البته عاقبت امروز این طلسم شکسته شده و آنها تلفن هوشمند تازه ای با عنوان Pegasus 2 Plus را معرفی نموده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Pegasus 2 Plus بناست تا جانشین Pegasus X002 (مدلی که سال گذشته معرفی شده بود) شود. این موبایل به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز گشته و از سه گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ الی ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

دستاورد جدید ایسوس قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ می گیرد و در درون آن نیز یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه گشته است.

از دیگر مشخصه های موبایل مذکور نیز می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و اندروید ۵.۱.۱ به همراه رابط کاربری  Zen UI اشاره نمود.

Pegasus 2 Plus با بدنه ای فلزی و در رنگ های سفید و رز گلد از ماه سپتامبر روانه ی بازار می گردد. ناگفته نماند Pegasus X002 پیش از این تنها در آسیا ارائه گشته بود و دور از ذهن نیست که جانشینش هم به سرنوشتی مشابه دچار شود، هر چند باید فعلاً منتظر ماند تا این موضوع به صورت دقیق از جانب کمپانی تولید کننده معین گردد.

Asus-Pegasus-2-Plus_1 (1)

Asus-Pegasus-2-Plus_2 (1)

Asus-Pegasus-2-Plus_3 (1)

Asus-Pegasus-2-Plus_4 (1)

Asus-Pegasus-2-Plus_5 (1)

Asus-Pegasus-2-Plus_7 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • justice
    justice | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    از ی میانرده انتظاری نمیشه داشت

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    قیمتش تقریبا 123 دلاره (799 یوان)
    البته ببخشید قیمت نسخه قبلیش 799 یوان بوده نسخه جدیدش رو نمیدونم

  • TWRP
    TWRP | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    گوشی جالبیه
    ولی من پدفون هاشو بیشتر دوست دارم کاش یه نسخه ی دیگه بده از پدفون :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی