ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی موبایل Zero 2 از Umi با نمایشگر دوگانه منتشر شد

Umi، نام یک تولید کننده چینی است که مشخصا تا کنون تلاشی برای خروج از مرزهای کشور خود نداشته، اما اکنون با پوسترهای تبلیغاتی خود برای موبایل جدیدش، موفق شده تا توجهات زیادی را به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

Umi، نام یک تولید کننده چینی است که مشخصا تا کنون تلاشی برای خروج از مرزهای کشور خود نداشته، اما اکنون با پوسترهای تبلیغاتی خود برای موبایل جدیدش، موفق شده تا توجهات زیادی را به سوی خود معطوف نماید.

موبایل جدید Umi، با نام Zero 2 به بازار عرضه می گردد که از ابتکار جالبی بهره می برد. قسمت جلویی این موبایل، همانند همه تلفن های هوشمند دیگر دارای یک نمایشگر رنگی است اما بر درب پشتی آن، می توان فناوری جوهر الکتریکی را دید. این تکنولوژی به کاربر کمک می کند تا بتواند عمر موبایل را به شدت افزایش دهد زیرا به طور کلی چنین پنل هایی، از مصرف انرژی پایینی برخوردار بوده و قادر هستند یک تصویر را به شکل همیشگی برای روزها به نمایش بگذارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته باید توجه داشت که Zero 2، اولین موبایلی نیست که در آن از پنل های نمایشگر مورد بحث استفاده شده، بلکه پیشتر، سازنده ای روسی به نام Yota برای اولین بار در موبایل های YotaPhone و YotaPhone ۲ توانسته بود چنین طرحی را پیاده سازی کرده و این تکنولوژی را در موبایل های یاد شده به کار گیرد.

Yotaphone-2-4-710x473-w600

در حال حاضر، شاید برای Umi بسیار سخت باشد که بخواهد با موبایل های ساخته شده توسط Yota مقابله کند. یکی از دلایل این موضوع هم اینکه موبایل روسی، اکنون در کشور های زیادی، حتی در ایالات متحده نیز در دسترس است.

البته یکی از مشکلات Yota ، این است که به احتمال زیاد به زودی اندروید را رها کرده و به سراغ ساخت محصولاتی مبتنی بر پلتفرم Sailfish خواهد رفت. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، می توان گفت طرفداران اندروید و تکنولوژی جوهر الکتریکی، انتخابی نخواهند داشت مگر اینکه به سراغ سازنده چینی روند.

yotaphone-2-white-710x433-w600

در حال حاضر سایر مشخصات در حد شایعه هستند اما گفته می شود که این تلفن هوشمند از یک پردازنده مدیاتک MT6752 به همراه ۳ گیگابایت رم و یک نمایشگر ۵.۲ اینچ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و با دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه می شود و به طور کلی نیز می توان انتظار داشت که قیمت  Zero 2، از YotaPhone 2 بسیار کمتر باشد. (YotaPhone 2 در اروپا با قیمت ۵۹۹ یورو به فروش می رسد.)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سهیل
    سهیل | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    این ابتکار نیست. چیزیه که به ذهن هر کسی می تونه برسه. اما شرکت های بزرگ معمولا طبق مطالعات بازار و محاسبه سود و هزینه دست به تولید همچین نمونه هایی نمی زنند. چون دستگاههای تولید شده با این امکان خیلی زمخت و زشت می شن. و مدیریت دو صفحه نمایش هم خودش منابع سیستم و ... را تلف می کنه و ...
    و در نهایت این نمونه ها برای کتاب خوان ها و یا مطالعه کننده های فوق حرفه ای که کم کم داره نسلشون منقرض میشه مفید خواهد بود نه تمام مصرف کننده ها

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    لطفا یه بررسی از سلفیش بزارین....
    سلفیش یکی از متفاوت ترین سیستم هاییه که تا به حال دیدم....
    فوق العاده زیباست و آسون...
    نسخه ی 2 سلفیش محشره... روی نکسوس 5 هم اجرا میشه..
    اگ بتونین یه بررسی کامل ازش بزارین فک کنم اولین سایت ایرانی یا حتی خارجی!! هستین که این کار رو میکنه....
    .
    اینم یه چنتا اسکرین شات...
    تو نت سرچ کردم
    http://goo.gl/Y3FCi3

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    رقیب یوتافون پیدا شد

  • سام خط تیره
    سام خط تیره | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    یعنی من عاشق این yotaphone ام میخوام بخرم ولی تو ایران پیدا نکردم خدا کنه یه چیز شبیهش بیاد تو ایران لاقل

مطالب پیشنهادی