ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۶s ضخامت بیشتری نسبت به موبایل قبلی اپل خواهد داشت [شایعه]

بر اساس تصویر فاش شده ای که در فوق می بینید، اکنون چنین تصور می گردد که آیفون بعدی اپل از آیفون ۶ ضخامت بیشتری خواهد داشت. اگر این طرح واقعا مربوط به آیفون 6s ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بر اساس تصویر فاش شده ای که در فوق می بینید، اکنون چنین تصور می گردد که آیفون بعدی اپل از آیفون ۶ ضخامت بیشتری خواهد داشت. اگر این طرح واقعا مربوط به آیفون 6s باشد، می توان گفت اپل به دلایل مختلفی ترجیح داده تا ضخامت ۶.۹ میلیمتری آیفون ۶ را افزایش دهد؛ دلایلی که می توان اظهار کرد مهم ترین آنها، مربوط به یک باتری بزرگتر خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس شایعه جدید، گفته می شود که اپل قصد دارد از رزولوشن تصویر بالاتری در نمایشگر آیفون ها استفاده کند و به همین علت نیز، تامین کنندگان قطعات برای جا دادن پیکسل های درخواستی اپل در نمایشگری با ضخامت فعلی، با مشکلاتی رو به رو هستند و به همین دلیل احتمال این موضوع وجود دارد که شاهد ضخامت بیشتر ۲ دهم میلیمتری آیفون 6S باشیم.

یکی دیگر از احتمالات، به استفاده از تکنولوژی جدید فورس تاچ مربوط می شود. برای بهره گیری از این فناوری، اپل مجبور خواهد بود تا یک لایه اضافه تر را در پنل نمایشگر قرار دهد تا صفحه نمایش بتواند میزان فشار وارد شده به خود را تشخیص دهد؛ دقیقا همانند اپل واچ.

احتمال دیگر البته مربوط به سنسور جدید و ۱۲ مگاپیکسلی دوربین آیفون ۶S می شود که اخیرا شایع شده اپل از آن به جای سنسور ۸ مگاپیکسلی خود بهره خواهد گرفت. در هر صورت به نظر نمی رسد افزایش ضخامت ۲ دهم میلیمتری، باعث دلگیری طرفداران اپل گردد، هرچند که این شرکت می تواند از این موقعیت استفاده کرده و باتری قدرتمندتری را نیز در آیفون های جدید جای دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Mohamad
    Mohamad | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان آيا پلت فرم ٦اس تغير كرده يانه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی