ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر و اطلاعاتی تاره از فبلت Mate 8 هوآوی

هوآوی از جمله شرکت های چینی است که طی سال جاری چندین تلفن هوشمند قابل توجه را روانه ی بازار نموده. کمپانی مذکور کمی قبل پرچمدار تازه اش یعنی P8 (بررسی دیجیاتو) را به همراه دو ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۳

هوآوی از جمله شرکت های چینی است که طی سال جاری چندین تلفن هوشمند قابل توجه را روانه ی بازار نموده. کمپانی مذکور کمی قبل پرچمدار تازه اش یعنی P8 (بررسی دیجیاتو) را به همراه دو دیوایس دیگر با عناوین P8 Max  و P8 Lite معرفی نمود و بعد هم در ادامه پرده از Honor 4C و Honor 7 برداشت.

اما همانطوری که طی روزهای گذشته نیز اشاره کرده ایم، حالا انتظار می رود هوآوی به زودی و تا پیش از اتمام سال Mate 8 را رونمایی کند و البته امروز جزئیات تازه ای در مورد این فبلت فاش شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طی ساعت های گذشته رندری از فبلت مورد اشاره به سایت های خبری راه یافته که تصویری واضح از آن را در اختیار ما می گذارد. بر طبق این رندر، Mate 8 مجدداً دارای بدنه ای فلزی و تقریباً مشابه نسل پیشین خود خواهد بود و از حاشیه های اندکی در کناره های نمایشگرش برخوردار است.

حسگر اثر انگشت در پشت دیوایس جای گرفته و به وضوح می توانیم در بین آن و دوربین، یک فلش دوگانه را نیز ملاحظه کنیم. هر چند جزئیاتی در مورد دوربین اصلی بیان نشده ولی به احتمال زیاد در حال مشاهده یک نمونه ۲۰.۷ مگاپیکسلی با سنسور IMX230 سونی هستیم.

بر اساس شایعات گمان می رود فبلت آتی چینی ها با نمایشگری ۶ اینچی و با یکی از دو رزولوشن ۱۰۸۰P و یا QHD آماده ی عرضه به بازار شود و کمپانی سازنده آن را در دو نسخه ی دارای ۳ و ۴ گیگابایت حافظه ی رم به فروش رساند.

منابع مختلف می افزایند مدل بهره مند از ۳ گیگابایت رم دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت. ضمناً گمان می رود دوربین جلویی هم هشت مگاپیکسلی باشد.

علاوه بر تفاسیر صورت پذیرفته روز گذشته در میان خبرها اطلاعات نسبتاً کاملی درباره ی چیپست کایرین ۹۵۰ منتشر شد و همانطور که در مطلب مرتبط نیز آمده بود، دور از ذهن نیست که درون Mate 8 نیز همین چیپست تعبیه شده باشد. گفتنیست که چیپست مذکور دارای هشت هسته با سرعت کلاک ۲.۴ گیگاهرتز خواهد بود و می تواند از مودم های Cat.10 LTE به همراه پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 پشتیبانی به عمل آورد که در مجموع این موارد سبب خواهند گشت با فبلتی بسیار توانمند طرف باشیم.

انتظار می رود دیوایس فوق الذکر طی ماه سپتامبر سال جاری به عموم معرفی شده و اندکی بعد نیز راه خودش را به بازارهای مختلف باز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    وای چرا عکس آیفون گذاشتید :))))

    والا این روزا عکس درخت هم گذاشتید 4تا کامنت این شکلی زیرش بود ، گفتم این دفعه من بگم ببینم لذتی داره ؟

مطالب پیشنهادی