ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت نسخه ای رایگان از ماینکرفت برای کاربران کنونی ویندوز 10 منتشر نمود

کاربران نسخه اینسایدر ویندوز 10 از همین حالا می توانند به Minecraft: Windows 10 Edition دسترسی رایگان داشته باشند. پس از عرضه ویندوز 10 به صورت رسمی، بازی در فاز بتا برای دیگران با قیمت 10 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

کاربران نسخه اینسایدر ویندوز 10 از همین حالا می توانند به Minecraft: Windows 10 Edition دسترسی رایگان داشته باشند. پس از عرضه ویندوز 10 به صورت رسمی، بازی در فاز بتا برای دیگران با قیمت 10 دلار قابل خریداری است. طبیعتا پس از عرضه بازی به طور کامل، قیمت آن افزایش خواهد یافت.

استودیو Mojang، سازنده بازی در وبلاگ خود نوشت که در حال حاضر نسخه ویندوز 10 کامل نشده اما شامل بخش های Survival و Creative خواهد بود. همزمان با اعلام این خبر، تریلری جدید از Minecraft: Story Mode نیز منتشر شد که در استودیو Telltale Games در حال ساخت است و داستانی تازه را در دنیای ماینکرفت بیان می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بازی ماینکرفت داستان خاصی ندارد و هدف در این بازی کاملا بستگی به میل مخاطب دارد. در واقع نه داستانی برای پیگیری وجود دارد و نه مراحلی برای انجام دادن. در بخش Creative می توانید هر چقدر مایلید خلاقیت به خرج دهید و هر بنایی که دوست دارید را بسازید اما در بخش Survival باید تمام تلاش خود را در طول روز به کار بگیرید و سرپناهی بسازید تا در تاریکی شب از شر موجودات خبیث در امان باشید.

اما Minecraft: Story Mode که بازی جداگانه ای محسوب می شود، توسط استودیو Telltale Games در دست ساخت قرار دارد. استودیو Telltale Games طی چند سال اخیر با ساخت بازی هایی همچون The Walking Dead و Game of Thrones: A Telltale Games Series توانست شهرتی برای خود دست و پا کند.

در حال حاضر Telltale Games عمده فعالیت خود را روی ساخت بازی از روی کمیک ها، سریال ها و فیلم های معروف گذاشته و ماینکرفت و Borderlands تنها بازی های ویدیویی هستند که این استودیو ورژن متفاوتی از آن ها را می سازد.

اولین قسمت از Minecraft: Story Mode اواخر امسال برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس وان، اکس باکس 360، پی سی، مک، آی او اس و اندروید عرضه می شود. تریلر بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • sajjad
    sajjad | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    حتی اگه تبدیلش کنیم به پورت hdmi?

  • سام خط تیره
    سام خط تیره | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    من عاشق این بازیم یعنی وقت مایکروسافت خرید بیشتر عاشقش شدم :)

  • syruc
    syruc | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    این بازی خیلی خوبه هم رو موبایلم هم رو کامپیوترم دارمش
    .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی