ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تلفن هوشمند اقتصادی Galaxy V Plus را معرفی کرد

اگرچه سامسونگ به تازگی برآورد نموده که درآمدهایش در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ با کاهشی ۴ درصدی نسبت به سال گذشته رو به رو خواهند شد اما به هر حال این مسائل باعث نمی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اگرچه سامسونگ به تازگی برآورد نموده که درآمدهایش در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ با کاهشی ۴ درصدی نسبت به سال گذشته رو به رو خواهند شد اما به هر حال این مسائل باعث نمی شود تا یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل های اندرویدی، امید خود را از دست داده و معرفی محصولات متفاوت با بازه قیمتی مختلف را کنار بگذارد.

سامسونگ امروز جدیدترین عضو خانواده بزرگ گلکسی ها که موبایلی اقتصادی است را با نام Galaxy V Plus برای عرضه در کشور مالزی معرفی کرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به مشخصات گلکسی وی پلاس که نگاهی داشته باشید، می بینید که به شکل ریشه ای به عبارت «موبایل اقتصادی» وفادار بوده و سامسونگ واقعا از حداقل ها برای ساخت جدیدترین موبایل هوشمند خود بهره برده.

گلکسی V Plus از یک نمایشگر ۴ اینچ با فناوری TFT استفاده کرده که رزلوشنی برابر با ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل در آن به کار گرفته شده است. از سوی دیگر چیپست این موبایل دو هسته ای بوده و با فرکانس نهایتا ۱.۲ گیگاهرتز فعالیت می نماید. در چیپست گمنام این موبایل یک رم ۵۱۲ مگابایتی نیز به کار گرفته شده و سامسونگ ۲گیگابایت فضای داخلی را نیز در اختیار خریداران این موبایل قرار می دهد.

البته خوشبختانه درگاه کارت حافظه در گلکسی جدید تعبیه گشته و کاربر می تواند یک کارت حافظه نهایتا ۶۴ گیگابایتی را در آن جای دهد.

Samsung-Galaxy-V-Plus (1)-w600

دوربین اصلی گلکسی وی پلاس نیز ۳ مگاپیکسل بوده و کاربر می تواند از دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی جلوی آن نیز برای ثبت تصاویر خودگرفت استفاده کند. این درحالیست که یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری نیز در تلفن هوشمند مذکور قرار داده شده.

نسل چهارم مخابراتی در این موبایل پشتیبانی نشده و کاربر صرفا می تواند از شبکه های 3G استفاده کند. از طرفی تلفن همراه مورد بحث از دو درگاه سیم کارت بهره برده و از لحاظ نرم افزاری نیز با اندروید ۴.۴ کیت کت به همراه پوششی از رابط کاربری تاچ ویز به دست خریداران می رسد.

در حال حاضر اعلام شده که این موبایل در دو رنگ مشکی و سفید، با قیمت ۸۲ دلار فعلا در بازار مالزی به فروش می رسد و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ آن را در سایر بازارها نیز عرضه خواهد کرد یا خیر. هرچند که این شرکت اکنون نیز موبایل های فراوانی را در این بازه قیمتی در سایر کشورها به فروش می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    http://www.gsmarena.com/samsung-phones-9.php
    1001 مدل

    http://www.gsmarena.com/apple-phones-48.php
    26 مدل

    • رضا
      رضا | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

      تعداد گوشی تاچ اسکرین دار هم ۳۹۹ تاست. اپل ۱۳ تا گوشی تولید کرده.

  • nokisoft
    nokisoft | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    وای سامسونگ دوباره شروع کرده حالا حالا ها باید گوشی ببینیم
    فکر نکنم با رابط کاربری سامسونگ و مشخصات این،اصلا به کار بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی