ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مشخصات تلفن هوشمند اقتصادی Galaxy J2 را اعلام کرد

سامسونگ با ثبات قدم به گسترش دامنه محصولات اقتصادی سری Galaxy J ادامه می دهد. این شرکت که پیشتر Galaxy J1 و پس از آن Galaxy J1 4G را معرفی کرده بود، در حال حاضر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سامسونگ با ثبات قدم به گسترش دامنه محصولات اقتصادی سری Galaxy J ادامه می دهد. این شرکت که پیشتر Galaxy J1 و پس از آن Galaxy J1 4G را معرفی کرده بود، در حال حاضر مشغول آماده سازی نسخه های دیگری از این محصول به نامهای Galaxy J1 Ace و Galaxy J1 Pop برای اضافه کردن به گستره محصولات ارزان قیمت خود است. اکنون نیز سازنده کره ای مشخصات تلفن هوشمند اقتصادی دیگری از همین سری را به نام Galaxy J2 اعلام کرده است.

این محصول با شماره مدل SM-J200F از نمایشگر ۴.۵ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل بهره برده و چیپست ۴ هسته ای ۳۲ بیتی آن نیز اگزینوس ۳۴۷۵ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز در کنار ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق MicroSD خواهد بود. محصول یاد شده همچنین در قسمت پشتی به دوربین ۵ مگاپیکسلی و در جلو نیز به یک دوربین با سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز بوده و ضخامت آن ۸.۳ میلی متر در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه ۲۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت داشته و سیستم عامل نصب شده روی آن نیز نسخه ۵.۱.۱ اندروید آب نبات چوبی اعلام شده است.

سامسونگ ماه گذشته نیز از همین سری محصولات Galaxy J5 و Galaxy J7 را معرفی کرده بود که هردو به دوربین های با کیفیت و فلش LED در جلو مجهز بودند و در Galaxy J1 نیز تلاش شده بود دوربین جلو قوی ترین خصیصه دستگاه باشد، اما در Galaxy J2 این رویه ادامه پیدا نکرده و حداقل از نظر رزولوشن بهبودی را نسبت به نسل پیشین مشاهده نمی شود.

گفتنیست سازنده در مورد ارائه این محصول زمانی را اعلام نکرده، اما گمان می رود گلکسی جی ۲ ابتدا در هندوستان ارائه شده و پس از آن به بقیه بازارهای جهانی ارسال گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علی
    علی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    J2صفحه نمایشش سوپرآمولد است 4.7اینچه و4هسته ای و اگزینوس3475هست پردازندش و مدل 4gبهتره اطلاعات دقیق بنویسید

  • محمد
    محمد | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    گفتم تصحیحش کنید
    چرا اطلاعات غلط میدید؟

    حتما این نظرم تایید نمیشه

    • محمد
      محمد | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

      داداشم همین جی تو دوتا مدل مختلف داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی