ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرصت‌های تخفیف گروهی برای سازمان‌ها از جانب تخفیفان معرفی شد

بازار سایت های تخفیف گروهی این روزها حسابی داغ است و بسیاری از کاربران با دنبال کردن این نوع سایت ها و سرویس های مرتبط شان سعی می نمایند نیازها، محصولات و خدمات مورد احتیاج شان را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۱

بازار سایت های تخفیف گروهی این روزها حسابی داغ است و بسیاری از کاربران با دنبال کردن این نوع سایت ها و سرویس های مرتبط شان سعی می نمایند نیازها، محصولات و خدمات مورد احتیاج شان را با قیمتی نازل تر و به صرفه تر تهیه کنند.

تخفیفان از جمله نام های موفق این عرصه محسوب می شود و به تازگی با راه اندازی امکانی جدید تحت نام «سبد جبران خدمت کارکنان سازمانی» سعی کرده قشر تازه ای از کاربران از جمله سازمان ها، نهادها و شرکتهای مختلف و کارکنان آنها را پوشش داده و پیشنهادهایی ویژه برای اقشار یاد شده ارائه نماید.

در همین راستا بیانیه مطبوعاتی از جانب روابط عمومی تخفیفان برای دیجیاتو ارسال شده که از شما دعوت به عمل می آوریم آن را در ادامه ی مطلب مطالعه فرمائید.

تخفیفان سرویس جدید «سبد جبران خدمت کارکنان سازمانی» را عرضه کرد.

تخفیفان به عنوان اولین مجموعه ارائه خدمات تخفیف گروهی در ایران، با توجه به طیف گسترده مخاطبان خود، سرویس‌ جدیدی تحت عنوان «سبد جبران خدمت کارکنان سازمانی» را معرفی کرده است. این سرویس برای اولین بار در کشور طراحی شده است و شامل پیشنهادات متنوع تخفیف بر اساس وضعیت و نیاز کارکنان همچنین موقعیت جغرافیایی آنها می‌شود.

در این روش علاوه بر افزایش قدرت خرید کارمندان بر اساس تخفیف‌های در نظر گرفته شده که تا 90 درصد نیز قابل افزایش است، سازمان‌ها می‌توانند فرآیندهای دشوار انتخاب مراکز خدماتی و عرضه کالا را در گستره وسیع جغرافیایی با تنوع قابل توجهی از خدمات بطور کامل برون‌سپاری کنند.

در سبد جبران خدمات کارکنان که به منظور تامین اهداف تعالی سازمان و افزایش رضایت کارکنان در سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ ارایه می‌شود، قابلیت سفارشی‌سازی مطابق با راهبرد و خط مشی سازمان‌ها در حوزه‌های رفاهی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی، کالا و سفر وجود دارد و کارکنان می‌توانند به کمک این سرویس از تسهیلات و پیشنهادات ویژه سازمان خود بهره‌مند شوند.

نازنین دانشور، موسس و مدیرعامل تخفیفان با اشاره به مزیت‌های سبد جبران خدمت کارکنان می‌گوید: یکی از روش‌های افزایش رضایت کارکنان و ایجاد ارزش افزوده برای سازمان‌ها ارایه سبد جبران خدمت است که می‌تواند بر اساس ویژگی‌هایی مانند موقعیت جغرافیایی، نوع پیشنهادات، نیاز کارکنان و راهبردهای مدیریتی سازمان پیشنهاد شود.

از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به مدیریت خدمات رفاهی اشاره کرد که در آن با ایجاد پنل اختصاصی امکان دسترسی ویژه به پیشنهادات تنها برای اعضای سازمان وجود دارد ضمن اینکه مشتریان سازمانی در مورد برخی از سرویس‌ها دارای اولویت هستند و گاهی پیشنهادات تنها برای این گروه از مشتریان ارایه می‌شوند.

مدیرعامل تخفیفان با اشاره به توجیه اقتصادی این طرح می‌گوید: ارزش خدمات دریافتی با توجه به نوع تخفیف فراتر از هزینه‌ای است که برای سرویس پرداخت می‌شود و می‌توان با ارایه کیف پول الکترونیک این ارزش را تا 90 درصد افزایش داد. حتی امکان دریافت پیشنهادات سفارشی برای موقعیت‌های خاص مانند همایش‌ها نیز پیش‌بینی شده است و سازمان‌ها بطور کامل از مشکلات انتخاب و مدیریت پیشنهادات رفاهی به کارکنان رها می‌شوند.

«سبد جبران خدمت کارکنان سازمانی» در سه سطح ارایه می‌شود و گزارش سرویس‌های ارایه شده مانند نوع کالا یا خدمات و میزان علاقه به پیشنهادات خاص از دیگر ویژگی‌های این طرح هستند که در پنل ویژه ادارات و سازمان‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی