ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدل جدید پلی استیشن 4 در ژاپن مصرف برق و صدای کمتری دارد

سونی اخیرا مدل های جدید پلی استیشن 4 را با هارد یک ترابایتی و تحت عنوان بسته های Ultimate Player معرفی نمود و هفته آینده می توان آن ها را خریداری کرد. طبق اطلاعاتی که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

سونی اخیرا مدل های جدید پلی استیشن 4 را با هارد یک ترابایتی و تحت عنوان بسته های Ultimate Player معرفی نمود و هفته آینده می توان آن ها را خریداری کرد. طبق اطلاعاتی که اعلام شده بود، این ورژن جز ارتقای فضای داخلی، تفاوت دیگری با مدل های پیشین ندارد اما به نظر می رسد ژاپنی ها یک قدم جلوتر هستند.

مدلی که در ژاپن رویت شده، مادربورد CUH-1200 را درون خود گنجانده و اگرچه ظاهر کنسول تغییری نکرده و سونی آن را پلی استیشن 4 اسلیم خطاب نمی کند اما کنسول مذکور نسبت به مدل های کنونی مصرف برق کمتری داشته و در نتیجه صدای کمتری هم توسط سیستم خنک کننده دستگاه تولید می شود.

البته، CUH-1200 تفاوت بسیاری با مدل های کنونی ندارد و نمی توان آن را ورژنی پیشرفته تر خواند. به جز تفاوت ظاهری بورد، تنها تفاوت آن با بوردهای موجود روی پلی استیشن های فعلی، استفاده کمتر دستگاه از RAM است. در نتیجه این صرفه جویی، دستگاه نیز به برق کمتری نیازمند می شود.

اگر قصد خرید پلی استیشن 4 دارید، بهتر است چند ماهی صبر کنید. کنسول های جدید سونی 18 درصد مصرف برق کمتری دارند و به جای 148.6 وات، 122 وات مصرف می کنند که رقم قابل توجهی به حساب می آید. جدای از این مسئله، یک ترابایت فضای در دسترس، همیشه بهتر از 500 گیگابایت است؛ البته اگر قرار باشد برای هر دو یک قیمت مساوی بپردازید. اگر مایل به خرید پلی استیشن های ژاپنی هستید، هنگام خرید توجه کنید که باید کنسول تان متعلق به ریجن 3 باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (69 مورد)
  • Sterioheart
    Sterioheart | ۱ آذر ۱۳۹۵

    سلام در آخر این مطلب اشاره شده که کنسول ساخت ژاپن مطعلق به رجیون 3 هست آیا این واقعا درسته؟

  • ilia
    ilia | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    اقا من می خوام ps4 بگیریم می گن سری داغ می کنه راسته

  • مهندس محمد
    مهندس محمد | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    چرا انقدر شایعه درست میکنید؟واقعا ادم مخش میترکه از این شایعات،هرکی هرچی میگه که نباید باور کرد،اگر واقعا میخایید بدونید این دستگاه چیه،نقد و برسیشو نگاه کنید. GOOOODDD LUU
    UCKKKK

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی