ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقاضا برای ساعت اپل در حال کاهش یافتن است

در ماه گذشته عنوان شد که اپل توانسته از ماه آوریل (زمانی که عرضه اپل واچ شروع شد) تا ماه ژوئن، تعداد ۲.۸ میلیون ساعت را به فروش برساند. در روز های اول این شرکت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

در ماه گذشته عنوان شد که اپل توانسته از ماه آوریل (زمانی که عرضه اپل واچ شروع شد) تا ماه ژوئن، تعداد ۲.۸ میلیون ساعت را به فروش برساند. در روز های اول این شرکت حتی به فروش ۲۰۰ هزار عدد در یک روز هم دست یافت اما اکنون دیگر آمار فروش ساعت هوشمند کمپانی مورد بحث، چندان هم درخشان نیستند.

اگرچه اپل قبلا نیز اظهار داشته که آمار فروش ساعت خود را فاش نخواهد کرد اما در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به آمار غیر رسمی ارائه شده از سوی موسسه Slice Intelligence.

موسسه یاد شده باور دارد که فروش ساعت اپل در قیاس با روزهای ابتدایی، اکنون خبر از کاهش تقاضای ۹۰ درصدی داده و حال صرفا کمتر از ۲۰ هزار ساعت به شکل روزانه به فروش می رسند.

این موسسه همچنین باور دارد که بیشتر مشتریان، به سراغ ارزان ترین مدل ممکن رفته و نمونه ۳۴۹ دلاری را خریداری می کنند که در واقع ساده ترین نسخه ی اپل واچ است. به طور کلی اذعان گشته که دو سوم کل ساعت های فروش رفته در ایالات متحده، مربوط به نمونه ورزشی هستند.

در این میان Slice Intelligence باور دارد که نمونه لوکس ساعت اپل که با بدنه ای از جنس طلای ۱۸ عیار ساخته شده و با قیمت دست کم ۱۰ هزار دلار به فروش می رسد، تنها ۲۰۰۰ خریدار در ایالات متحده داشته که می توان گفت رقمی چندان تاثیرگذار نیست. هرچند که همین فروش اندک نیز احتمالا برای اپل ده ها میلیون دلار درآمد را در بر داشته است.

باید منتظر ماند و دید اکنون که ساعت اپل بدون نیاز به تعیین وقت قبلی در فروشگاه های این شرکت به فروش می رسد، این محصول چه نوع آماری از خود بر جای خواهد گذاشت؛ آیا باز هم با کاهش تقاضا رو به رو خواهد شد یا در آینده می تواند به فروش بهتری دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ممد
    ممد | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    هنوز مونده تا تکامل یافته بشه نسل دومش توسعه های قبل توجهی داشته

  • mike alpha
    mike alpha | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    وسیله ضروری و به درد بخوری نیست
    فقط جنبه تجملاتی داره
    ب درد کسایی میخوره ک پول اضافه دارن نمیدونن چطوری خرج کنن!

  • siavasha24
    siavasha24 | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    این ساعت های هوشمند که من میبینم بعید میدونم زیادی کاربردی بشن، بسشتر جو زود گذرن.

    همونطور که کاربر " بزرگ" هم گفت وظایف خودشونم نمیتونن انجام بدن، واقعا اگر نداشته باشیش احساس کمبود نمیکنی.

    به نظر من گوگل گلس محصول هیجان انگیز تری از این ساعت بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی