ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دنیای کارتونی رمبو؛ معرفی بازی Ramboat: Hero Shooting Game

این روزها پیدا کردن یک بازی خوب در اپ استور و گوگل پلی به کار مشکلی تبدیل شده. در هر هفته ده ها بازی متنوع و وسوسه برانگیز در این استورها منتشر می شوند که شاید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

این روزها پیدا کردن یک بازی خوب در اپ استور و گوگل پلی به کار مشکلی تبدیل شده. در هر هفته ده ها بازی متنوع و وسوسه برانگیز در این استورها منتشر می شوند که شاید از میان این تعداد انبوه فقط یکی دوتا از آنها واقعا ارزش دانلود را داشته باشند.

Ramboat: Hero Shooting مطمئنا یکی از بازی های ارزشمند این هفته است؛ عنوانی اکشن که فضا و کاراکترهایش بیش از هر چیز شما را به یاد سری فیلم های رمبو و دوران پادشاهی سیلوستر استالونه بر پرده نقره ای سینما می اندازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کاراکتر اصلی بازی به نام Mambo، همان رمبوی خوش هیکل هالیوود با آن سربند قرمز مشهور است که حالا کارتونی و خنده دارتر شده و در دنیایی کمتر خشن، یک تنه به مبارزه با یک لشکر چند هزار نفری می رود.

در Ramboat که از لحاظ سبک باید آن را یک شوتر مسابقه ای بدانیم، هشتاد و چهار مرحله بسیار جذاب پیش روی شماست که باید سوار بر وسایل نقلیه ای مثل قایق و زیردریایی و حتی موارد عجیب تری مثل کوسه طی کنید و تلاشتان بر این باشد که قربانی تیرهای دشمنانی که مثل مور و ملخ بر سر و رویتان ریخته اند نشوید.

Ramboat 2

به غیر از ممبو، هفت کاراکتر دیگر را هم می توانید در بازی آزاد کنید که شاید آرنولد فیلم های ترمیناتور جذاب ترینشان باشد. مراحل بازی به سرعت به اتمام می رسند و تقریبا کوتاهند، اما سرعت و هیجان بالای بازی مطمئنا می تواند این کوتاهی مراحل را برایتان جبران کند.

هر مرحله را که با موفقیت به پایان رساندید، می توانید دموی بازیتان را در انتها مشاهده کنید و حتی برای این که مهارتتان در بازی را به رخ دوستان خود بکشید ویدئوی خود را با آنها به اشتراک بگذارید. Ramboat به طور رایگان برای iOS و اندروید عرضه شده و توصیه می کنیم اگر به دنبال بازی خوب و قابل قبولی برای آخر هفته تان می گردید، به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

Ramboat: Hero Shooting Game

Ramboat: Hero Shooting Game

سازنده: Genera Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 88.4 / 41 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • فهیمه جوون
    فهیمه جوون | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    سلام منم یه رفیق جدیدخوش به حالتون
    من واسه ایمیلم گذرواژه ندارم نمیشه کاری کرد؟؟؟؟؟

    • محمد
      محمد | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      من بلدم گذرواژه ات رو برات پیدا کنم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی