ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از حالا می توان فعالیت در گجت های اکسپریا را به طور زنده در توئیچ و یوتوب استریم کرد

اپلیکیشن هایی که می توانند از صفحه نمایش گجت های اندرویدی فیلمبرداری کنند بسیارند، اما چند مورد سراغ دارید که بتوانند آنچه که در صفحه نمایش در حال انجام است را به طور زنده مخابره کنند؟ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اپلیکیشن هایی که می توانند از صفحه نمایش گجت های اندرویدی فیلمبرداری کنند بسیارند، اما چند مورد سراغ دارید که بتوانند آنچه که در صفحه نمایش در حال انجام است را به طور زنده مخابره کنند؟ اگر صاحب یکی از گجت های اکسپریا زد 3 پلاس، زد 4 یا تبلت اکسپریا زد 4 باشید، با اپلیکیشن جدید سونی از حالا می توانید این کار را انجام دهید.

سونی به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Live Screen Streaming را برای آخرین محصولات سری اکسپریای خود عرضه کرده که با کمک آن می توان تصاویر زنده از فعالیت در سیستم عامل اندروید را به یوتوب و توئیچ مخابره کرد. متأسفانه این اپلیکیشن تنها از پرچمداران سونی در سال 2015 پشتیبانی می کند، بنابراین امید اندکی وجود دارد که بتوانیم آن را در دستگاه های قدیمی تری چون زد 3 تجربه کنیم.

ممکن است بعضی از شما به این موضوع واقف نباشید، اما سونی اولین سازنده تلفن هوشمندی بود که یک اپلیکیشن فیلمبرداری از صفحه نمایش را به طور پیش فرض در محصولات خود قرار داد. اپلیکیشن Live Screen Streaming هم اکنون از گوگل پلی برای کشورهای محدودی قابل دریافت است.

Live screen streaming

Live screen streaming

سازنده: Sony Mobile Communications قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سونی
    سونی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    روی z1
    هم هست
    اگه اندروید 5 شه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی