ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به صورت رسمی تائید شد: وان پلاس ۲ با چهار گیگابایت حافظه رم عرضه می گردد

همانطور که به یقین آگاه هستید دیگر زمان زیادی تا معرفی وان پلاس ۲ باقی نمانده و در روز ۲۷ جولای مصادف با پنجم مرداد ماه سال جاری قرار است این محصول در مراسمی ویژه و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

همانطور که به یقین آگاه هستید دیگر زمان زیادی تا معرفی وان پلاس ۲ باقی نمانده و در روز ۲۷ جولای مصادف با پنجم مرداد ماه سال جاری قرار است این محصول در مراسمی ویژه و خاص که مشاهده اش از طریق فناوری و ابزارهای واقعیت مجازی نیز امکان پذیر خواهد بود رونمایی گردد.

در این بین و طی روزهای باقی مانده ظاهراً اهالی کمپانی وان پلاس تمایل دارند اندک اندک برخی از جزئیات دستاورد تازه خود را فاش کنند، برای مثال اکنون می دانیم دیوایس مورد بحث از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد، به پورت USB-C مجهز شده و قیمتش نیز کمتر از ۴۵۰ دلار خواهد بود.

اما بر طبق اطلاعات جدید وان پلاس ۲ در کنار همه ی امکانات فوق العاده ی پیش تر ذکر شده از نظر حافظه ی رم نیز جز محصولات برتر محسوب می شود و با ارتقایی یک گیگابایتی نسبت به نسخه ی پیشین حالا ۴ گیگابایت از این نوع حافظه را در خود جای داده تا به یکی از قوی ترین اسمارت فون های کنونی از نظر سخت افزار بدل گردد؛ البته قیمت بسیار مناسب، مطلوب و رقابتی اش را هم نباید از خاطر برد.

نکته ی مهم تر و جالب تر در اینجاست که سازندگان تلفن هوشمند مورد اشاره فقط به ارتقا مقدار حافظه رم اکتفا نکرده اند و ترجیح داده اند حافظه های LPDDR3 که در نسل قبلی به کار رفته بود را با حافظه های جدید LPDDR4 جایگزین نمایند تا همه چیز بی نقص و کامل باشد.

با این تفاسیر هر روزی که می گذرد وان پلاس با انتشار اخبار یاد شده لرزه ای را به دل برزگان صنعت موبایل می اندازد، زیرا ظاهراً آنها قصد دارند محصولی تمام عیار را بسیار ارزان تر از آنچه سایرین ارائه می کنند در اختیار کاربران قرار دهند. مسئله ای که به یقین خوشایند بسیاری از نام های بزرگ بازار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ava
    ava | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    کاش 50 دلار گرون تر بود ولی اسنپدراگون 820 میزاشتن روش
    810 که کلا مشکل گرما داره واسه همین به غیر از سامسونگ پرچمداران امسال همشون مشکل داشتن

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    وای قیمت زیر 450 دلار .......................

  • بهروز
    بهروز | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    من جی3 م 3گیگه روانیه این4 دیگه چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی