ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند تاشو SM-G9198 از سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ در راه است

در ماه می سخن از تلفن هوشمند جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-G9198 به میان آمد که گمان می رفت یکی از دیوایس های خانواده ی گلکسی مینی این برند باشد، اما حالا مشخص ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

در ماه می سخن از تلفن هوشمند جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-G9198 به میان آمد که گمان می رفت یکی از دیوایس های خانواده ی گلکسی مینی این برند باشد، اما حالا مشخص شده که موبایل مذکور در اصل یک تلفن هوشمند تاشو است که از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۸ بهره می برد.

در ادامه با دیجیاتو همرا باشید.

گفته می شود اسمارت فون مورد بحث اخیراً جهت دریافت مجوزهای لازم در اختیار نهادهای مرتبط در کشور چین از جمله سازمان TENAA قرار گرفته و طبق اطلاعاتی که از این سازمان به بیرون درز یافته SM-G9198 دو نمایشگر ۳.۹۱ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل خواهد داشت و با اندروید ۵.۱.۱ به دست کاربران خواهد رسید.

ضمناً دیوایس یاد شده -هنگام بسته بودن- ابعادی برابر با ۱۱۹.۷ در ۶۶.۶ در ۱۶.۷ میلیمتر دارد و وزنش نیز با عدد ۱۹۱ گرم برابری می کند.

از دیگر مشخصه های دستاورد جدید کمپانی کره ای می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز (این اولین تلفن هوشمند سامسونگ است که از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ بهره می برد)، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق درگاه microSD) و پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE‌ اشاره کرد.

SM-G9198 ظاهراً قرار است جایگزین یکی از محصولات پیشین شرکت سازنده اش با نام SM-G9098‌ شود و به نظر می آید فعلا عرضه اش به بازار چین که موبایل های تاشو هنوز در آن بسیار محبوب هستند محدود خواهد بود، هر چند باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ آن را در جای دیگری از جهان نیز ارائه خواهد کرد یا خیر.

ناگفته نماند که هنوز در مورد قیمت و زمان دقیق آغاز فروش تلفن همراه فوق الذکر حرفی به میان نیامده است.

Samsung-SM-G9198 (1)

Samsung-SM-G9198 (2)

Samsung-SM-G9198 (3)

Samsung-SM-G9198 (4)

Samsung-SM-G9198

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • هستی
    هستی | ۷ مهر ۱۳۹۴

    کاش میش د این گوشی وارد ایران هم بشه

  • کاکتوس
    کاکتوس | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    گوشی تاشو باید ظریف باشه که این نیست، وگرنه تاشو عشقه!

  • Morteza
    Morteza | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی