ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن های برگزیده برای دانلود و پست مجدد تصاویر و ویدئوها از اینستاگرام

اوضاع شبکه های اجتماعی همیشه ثابت نیست و هر کدام در برهه هایی از زمان فراز و نشیب هایی را تجربه می کنند. در میان شبکه های اجتماعی پرطرفدار، این روزها ایام به شدت به کام ایسنتاگرام است؛ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

اوضاع شبکه های اجتماعی همیشه ثابت نیست و هر کدام در برهه هایی از زمان فراز و نشیب هایی را تجربه می کنند. در میان شبکه های اجتماعی پرطرفدار، این روزها ایام به شدت به کام ایسنتاگرام است؛ شبکه اجتماعی محبوب عکاسی که ظاهرا این روزها هیچ چیز نمی تواند جلوی هجوم روزانه هزاران کاربر به جامعه میلیونی آن را بگیرد.

همانطور که می دانید یکی از محدودیت های اینستاگرام در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی، نبود امکان ذخیره سازی محتوا و اشتراک گذاری آنها از طریق اپلیکیشن رسمی است. با این وجود اپلیکیشن های متفرقه ای وجود دارند که می توانند از پس چنین کارهایی بر بیایند.

با توجه به اینکه اینستاگرام به تازگی از پشتیبانی خود از تصاویری با ابعاد بزرگتر خبر داده، تصمیم بر آن گرفتیم تا چند نمونه از برترین ابزارهای ذخیره سازی تصاویر در این شبکه اجتماعی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در آینده، عکس هایی با اندازه 1080x1080 پیکسل را بی دردسر و در سایز اصلی از اینستاگرام در گجت های خود ذخیره کنید.

مکانیزم عمل اپ های ذخیره سازی و اشتراک گذاری در اینستاگرام (که به صدها مورد می رسند) تقریبا مشابه یکدیگر است، با این وجود در این مقاله سعی بر آن داشته ایم تا پرطرفدارترین و برترین آنها را به شما معرفی کنیم.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

™EasyDownloader for Instagram

Easy Downloader 1

Easy Downloader نه فقط تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام، بلکه فایل های ویدئویی از اپلیکیشن های دیگری همچون Vine و Flipagram را هم برای شما دانلود می کند و کار با آن بسیار ساده است.

کافیست در اینستاگرام به صفحه عکس یا ویدئوی مورد نظرتان رفته و با انتخاب آیکن سه نقطه که زیر آن تعبیه شده، گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید. حالا مجددا می بایست به Easy Downloader برگردید و گزینه دانلود را بفشارید. تصویر یا ویدئوی مورد نظر شما بدون افت کیفیت یا افزودن واترمارک دانلود خواهد شد.

یک قابلیت بسیار خوب Easy Downloader وجود یک نوار ابزار اختصاصی برای دسترسی به اینستاگرام و اپلیکیشن دانلودر است تا برای سوئیچ کردن میان این دو زمان زیادی را هدر ندهید.

™EasyDownloader for Instagram

™EasyDownloader for Instagram

سازنده: Xper قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:

InstaSave Instagram Downloader

Instasave 3

یکی از مشکلات آزاردهنده برخی دانلودرهای اینستاگرام، تبلیغات ریز و درشتی است که کار در رابط کاربری آنها را به شدت ناخوشایند می کند. در Instasave به هیچ عنوان خبری از آنها نیست.

برای دانلود عکس و ویدئو با Instasave مزیت دیگری هم دارید و آن هم عدم نیاز به سوئیچ مکرر میان این اپ و اپلیکیشن رسمی اینستاگرام است. کافیست همزمان با ورود به حساب کاربری خود در اینستاگرام، Instasave را هم باز کنید.

حالا می توانید اینستاگرام را مثل همیشه مرور کرده و URL هر عکس یا ویدئویی که پسندیدید را کپی کنید. Instasave هر تعداد عکس کپی شده را در حافظه خود ذخیره کرده و به منوی اصلی خود منتقل می کند. بعد از این که تمام عکس ها و ویدئوهای مورد نظرتان را در اپ رسمی اینستاگرام گزینش کردید، کافیست به منوی اصلی Instasave مراجعه کرده و هر کدام را که خواستید با یک اشاره دانلود نمایید.

InstaSave Instagram Downloader

InstaSave Instagram Downloader

سازنده: DStudio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:

Instagrab

Instagrab 1

Instagrab انحصارا برای سیستم عامل iOS عرضه شده و قابلیت ویژه ای برخوردار است. در این اپ هیچ محدودیتی برای دانلود ندارید و قادرید هر تعداد عکس و ویدئویی را که در اینستاگرام می خواهید را به طور همزمان دانلود کنید.

یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد Instagrab، ذخیره تصاویر و ویدئوها از پوشه Direct اینستاگرام شماست. اپلیکیشن یادشده از API اینستاگرام استفاده می کند و در آن می توانید به غیر از مواردی که گفتیم، کارهایی از قبیل پست مجدد تصاویر و ویدئو با واترمارک صاحب پست ارجینال یا بدون آن و همچنین اشتراک آنها در فیسبوک و توئیتر را هم انجام دهید.

البته برای پست مجدد عکس ها بدون واترمارک صاحب اصلی پست می بایست اپلیکیشن را با هزینه 1.99 دلار به نسخه Pro ارتقا دهید.

Instagrab

Instagrab

سازنده: RENJIAN YU قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 12.1 مگابایت زبان:

InstaGetter

InstaGetter 1

InstaGetter تقریبا عملکرد مشابهی با Instagrab دارد اما وجود یک قابلیت آن را بالاتر از رقیبش قرار داده. این اپلیکیشن انحصاری برای iOS از چندین حساب کاربری اینستاگرام پشتیبانی می کند، بنابراین اگر چند حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید، برای ذخیره سازی عکس ها و ویدئوها ابدا به خروج از هر حساب برای سوئیچ کردن احتیاجی نخواهید داشت.

در InstaGetter هم می توان تصاویر اینستاگرام را با واترمارک اختصاصی مجددا پست کرد. این واترمارک قابل شخصی سازی است و می توانید آن را به جاهای مختلف تصویر منتقل کرده یا بهتر آن را کاملا حذف کنید.

InstaGetter مشابه Instagrab امکانات دیگری از قبیل اشتراک محتوا در فیسبوک و توئیتر، ذخیره سازی موارد ارسالی به پوشه Direct و جستجوی هشتگ ها و دوستان را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

InstaGetter

InstaGetter

سازنده: Song YuNu قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 6.4 مگابایت زبان:

Repost for Instagram

Repost for Instagram 1

Repost for Instagram هم برای iOS و هم اندروید عرضه شده و تقریبا کلیه امکانات اپلیکیشن هایی که تاکنون معرفی کردیم را در خود گردآوری کرده. با این اپ می توانید تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام را تنها با چند اشاره کوتاه دانلود کنید.

اگر هم نخواستید که عکس و ویدئوی مورد نظرتان را در همان لحظه دانلود کنید، قادرید آن را به بوکمارک اپ اضافه کرده تا بعدا به این کار بپردازید. نکته بسیار عالی در مورد پست مجدد تصاویر با Repost for Instagram این است که می توان تصاویر را به همراه کپشن اضافه شده در زیر آن به اشتراک گذاشت.

واترمارک صاحب اصلی پست که این اپ به گوشه تصویر در حال اشتراک گذاری می افزاید هم نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه نازک تر بوده و اگر اپ را به نسخه حرفه ای ارتقا دهید، امکان حذف کاملش هم برایتان مهیا می شود.

جستجوی تصاویری که بیشترین Repost را داشته اند و مدیریت چند حساب اینستاگرام (نسخه Pro) از دیگر امکانات این اپلیکیشن کاربردی هستند.

Repost for Instagram

Repost for Instagram

سازنده: Red Cactus LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 14.6 / 8.8 مگابایت زبان:

توجه داشته باشید که امکان دانلود تصاویر از حساب های کاربری Private در هیچ کدام از اپلیکیشن هایی که معرفی کردیم امکان پذیر نیست. کاربران ویندوزفون نیز برای ذخیره سازی تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام گزینه ای عالی به نام 6tag را در اختیار دارند که پیش تر در دیجیاتو به معرفیش پرداخته بودیم.

شما از چه اپلیکیشن های دیگری برای دانلود تصاویر و ویدئوها از اینستاگرام استفاده می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • BOZORG
    BOZORG | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    عزیزان توجه کنند که روبات instagetbot هم همین کار رو بدون زحمت انجام میده.
    فقط کافیه سرچ کنین instagetbot@.

  • سعید
    سعید | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    چرا هیچوقت از اپ ایرانی این کار اسم برده نمیشه؟بهتر از همه ی ایناس.برنامه رو فعال میکنی ، کافیه تو اینستاگرام کپی رو بزنی.اتوماتیک عکس یا فیلم دانلود میشه.نیاز به سوییچ نیس اصلا.اسمش اینستاگرام دانلودر هست.تو بازار هست رایگانم هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی