ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبسایت SamMobile اطلاعاتی تازه در مورد گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس منتشر کرد

انتظار می رود نسل بعدی تلفن هوشمند گلکسی نوت طی ماه سپتامبر (شهریور) سال جاری و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 رونمایی گردد و با توجه به نزدیک گشتن تاریخ یاد شده باید هر روز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

انتظار می رود نسل بعدی تلفن هوشمند گلکسی نوت طی ماه سپتامبر (شهریور) سال جاری و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 رونمایی گردد و با توجه به نزدیک گشتن تاریخ یاد شده باید هر روز منتظر انتشار اخبار و شایعاتی تازه در رابطه با آن باشیم.

در همین راستا امروز وبسایت SamMobile مدعی گشته که توانسته بوسیله منابع خود به اطلاعاتی تازه و دقیق درباره ی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس دست یابد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق آنچه SamMobile منتشر نموده گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس هر دو دارای نمایشگرهایی ۵.۶۷ اینچی خواهند بود که رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را فراهم می آورند. ضمنا این محصولات در چهار رنگ مشکی، طلایی، نقره ای و سفید آماده ی عرضه به بازار خواهند گشت.

نوت ۵ که شماره مدل SM-N920 را یدک می کشد همانطوری که پیش بینی می شده صفحه نمایشی مسطح خواهد داشت و دیگر همتای آن (اس ۶ اج پلاس) با شماره مدل SM-G928 از نمایشگری با دو لبه ی خمیده بهره خواهد برد.

اطلاعات در مورد نمایشگر تازه نیستند، ولی SamMobile می افزاید قسمت پشتی هر دو فبلت آتی کره ای ها احتمالاً دارای ساختاری شیشه ای و همانند گلکسی اس ۶ خواهد بود و لذا دور از ذهن نیست که امکان تعویض باتری از این محصولات حذف شده باشد.

در داخل مجموعه ی سامسونگ، گلکسی نوت ۵ با اسم رمز "پروژه نوبل" خطاب می گردد و کمپانی سازنده توسط چیپست اگزینوس ۷۴۲۲ به فبلت مذکور قدرت بخشیده است. گفتنیست که چیپست مورد بحث اولین نمونه ایست که مودم های Shannon LTE خود کره ای ها را به همراه دارد و باید منتظر ماند و دید این مودم ها عملکرد مناسبی را ارائه می نماید یا خیر.

غول تکنولوژی ساکن کره برای نسل جدید فبلتش پیش تر چیپست اگزینوس ۷۴۳۰ و نمایشگرهای 4K را هم مورد محک قرار داده ولی فعلا بنا را بر این گذاشته به اگزینوس ۷۴۲۲ و صفحه نمایشی 2K اکتفا کند.

گلکسی اس ۶ اج پلاس با اسم رمز "پروژه ذن" نیز از چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد و به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال و فیلمبرداری 4K)، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۱.۱ و امکان ذخیره سازی تصاویر گرفته شده با فرمت خام مجهز شده است.

در کنار همه ی موارد ذکر گشته گفته می شود سامسونگ به اشکالات تاچ ویز در زمینه ی میزان مصرف رم که قبلاً در اس ۶ و اس ۶ اج رویت شده بود غلبه کرده و دیگر خبری از مشکل مورد اشاره در نسل جدید دیوایس ها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • من همین گوشی رو اینترنتی سفارش دادم سرم کلاه گذاشتن
    من همین گوشی رو اینترنتی سفارش دادم سرم کلاه گذاشتن | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    شما این اشتباه رو تکرار نکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی