ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیس بوک نیز قصد دارد به بازار استریم موسیقی وارد شود [شایعه]

Music Alley گزارش کرده که فیس بوک قصد دارد یک سرویس استریم موسیقی به منظور رقابت مستقیم با اسپاتیفای و اپل موزیک راه اندازی نماید. در این گزارش آمده در حالیکه سرویس یاد شده در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

Music Alley گزارش کرده که فیس بوک قصد دارد یک سرویس استریم موسیقی به منظور رقابت مستقیم با اسپاتیفای و اپل موزیک راه اندازی نماید. در این گزارش آمده در حالیکه سرویس یاد شده در مراحل اولیه توسعه قرار دارد کمپانی مورد بحث تلاش می کند تا به زودی امکاناتی را به منظور انتشار و نمایش موزیک ویدئوها در شبکه ی اجتماعی اش فراهم آورد.

ناگفته نماند که اقدامات فوق الذکر اولین حرکت ها از جانب فیس بوک برای ورود به بازار موسیقی محسوب می شوند و شاید از همین جهت باشد که غول دنیای شبکه های اجتماعی اخیراً با ناشرین و استودیوهای مختلف در عرصه ی مورد اشاره وارد گفتگو شده است.

در زمینه موزیک ویدئوها گفته می شود فیس بوک می خواهد تا از الگویی مشابه یوتوب پیروی نماید و با فراهم آوردن سیستمی جهت ثبت محتوی از جانب صاحبان آن ضمن رعایت حقوق معنوی این قشر، سهمشان از درآمدهای حاصله را نیز به سادگی پرداخت کند.

یک منبع ناشناس به Music Alley خاطر نشان کرده که خدمات موزیک ویدئوی فیس بوک آماده است تا در اختیار کاربران قرار گیرد و از نظر امکانات و راهکارها به مراتب جلوتر و بهتر از سرویسی است که گوگل از طریق یوتوب ارائه می کند.

به نظر می رسد با وجود حضور چند نام قدرتمند بازار استریم موسیقی هنوز هم دارای جذابیت است و در آینده شرکت های برجسته دیگری نیز به دنیای این تجارت وارد خواهند شد. باید منتظر ماند دید عاقبت چه کسی برنده ی چنین رقابت دشواری می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MKGH
    MKGH | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    اتفاقا منم تا چند هفته ی دیگه میخوام سرویس استریم موسیقی برادران شعبون و رمضون رو راه بندازم

  • اسمیگل
    اسمیگل | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    ما که در خوشبینانه ترین حالت ده سال از قافله تکنولوپی عقبیم. هنور داریم دانلود میکنیم میریزیم تو گوشی گوش میدیم. حالا میخواد فلافلی سر کوچه هم استریم موسیقی بزنه

  • فرشاد
    فرشاد | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    ایپاتیفای که فوق‌العادس ،ولی هنوز جا داره که استریم های دیگه بیان ، برا ماها فرقی نداره که ، میخوان فیلتر کنن دیگه

  • JimLi
    JimLi | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    باز خوبه شما مینویسید شایعه تو تیتر
    سایت همسایه همچین با جدیت تیتر میزنه بعد آخرش میگه البته این موضوع فعلا در حد شایعه است!!

مطالب پیشنهادی