ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون اپل ۵۰ درصد از بازار اسمارت فون آمریکا را در اختیار دارد

بر طبق گزارش تازه ای که توسط وبسایت اپل اینسایدر منتشر شده نتایج تحقیقی صورت گرفته از جانب شرکت Canaccord Genuity نشان می دهد که آیفون کماکان پر فروش ترین موبایل چهار اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

بر طبق گزارش تازه ای که توسط وبسایت اپل اینسایدر منتشر شده نتایج تحقیقی صورت گرفته از جانب شرکت Canaccord Genuity نشان می دهد که آیفون کماکان پر فروش ترین موبایل چهار اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات متحده محسوب می شود و در سه ماهه ی منتهی به ژوئن دیوایس مذکور ۵۰ درصد از بازار اسمارت فون کشور یاد شده را در اختیار داشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل اینسایدر در بخش دیگری از گزارش خود به نقل از یادداشتی می پردازد که در رابطه با همین تحقیق توسط مایکل والکلی، از تحلیل گران Canaccord Genuity، به رشته ی تحریر در آمده.

در این یادداشت گفته شده آیفون های اپل از سه ماه منتهی به دسامبر سهم قابل توجهی از بازار آمریکا را در دست داشته اند و اتفاق مورد اشاره در حالی به وقوع می پیوندد که در طول چنین بازه ی زمانی طولانی پرچمداران قدرتمندی همچون گلکسی اس۶ سامسونگ، G4 ال جی و One M9 شرکت HTC رونمایی و عرضه شده اند.

والکلی در ادامه تخمین می زند که بر حسب شواهد موجود و ارائه ی نسل کنونی اسمارت فون کمپانی ساکن کوپرتینو در پاییز گذشته، احتمالاً ۲۰ درصد از کاربران آمریکایی که قبلاً صاحب آیفون بوده اند موبایل شان را به آیفون ۶ یا ۶ پلاس ارتقا داده اند. همچنین گمان می رود که تا پایان سال ۲۰۱۵ تعداد کاربران تلفن هوشمند اپل در سراسر جهان به ۵۰۰ میلیون نفر برسد.

در ماه سپتامبر قرار است نسل جدیدی از دیوایس مورد بحث رونمایی گردد که شایعات حکایت از مجهز شدنش به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، چیپست A9، دو گیگابایت حافظه ی رم و تکنولوژی فورس تاچ دارند. باید دید نسل آتی هم می تواند موفقیت های گذشته را ادامه دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • saleh afshar
    saleh afshar | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    من اپل ندارم ولی تعجب میکنم اینقدر طرفدار داره
    میتونم بپرسم برای چی؟

  • رضا
    رضا | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    وینفون ۱۰ درصد پاکستان رو داشت یا روسیه :-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی