ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بلک بری دامنه اینترنتی AndroidSecured.com را ثبت کرده است

اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته مدیر عامل کمپانی بلک بری، جان چن، در اظهار نظری ذکر کرده بود چنانچه شرکت متبوعش اطمینان حاصل نماید که قادر است موبایل های اندرویدی ایمن تولید کند حتماً ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته مدیر عامل کمپانی بلک بری، جان چن، در اظهار نظری ذکر کرده بود چنانچه شرکت متبوعش اطمینان حاصل نماید که قادر است موبایل های اندرویدی ایمن تولید کند حتماً اینکار را انجام خواهد داد.

در همین راستا امروز مشخص شده که برند کانادایی مورد بحث دو نام دامنه ی اینترنتی با عناوین AndroidSecured.com و  AndroidSecured.net را به ثبت رسانده و منابع خبری مختلف باور دارند که به یقین مابین گفته های پیشین آقای چن و کسب حق امتیاز مالکیت دامنه های مذکور ارتباطی وجود دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنیست اطلاعات whois دامنه ها در بخش «سازمان ثبت کننده» به وضوح نام بلک بری را به نمایش در می آورند و وبسایت فون آرنا در این رابطه می نویسد بر حسب همین شواهد باید گفت کانادایی ها از توانایی شان در ایمن سازی موبایل های اندرویدی اطمینان حاصل کرده اند و به یقین به زودی تولید آنها را در دستور کار قرار خواهند داد، هر چند که خود شرکت مورد اشاره تا به اکنون حاضر نشده در این رابطه اظهار نظر خاصی بکند.

شایعات دیگری نیز وجود دارند که می گویند بلک بری قصدش بر این است تا طی سال جاری تحت پلتفرم موبایل گوگل دو اسمارت فون را آماده و راهی بازار نماید. گمان می رود یکی از این اسمارت فون ها با اسم رمز "بلک بری پراگ" در دست توسعه باشد و در آینده ای نزدیک -احتمالاً طی ماه آگوست- معرفی گردد. ضمناً حدس زده می شود پراگ از سبک و سیاق بلک بری زد ۳ پیروی کرده و در رده ی محصولات اقتصادی بگنجد.

دیگر تلفن هوشمند اندرویدی نیز اسم رمز "ونیز" را یدک می کشد و با نمایشگری دارای رزولوشن QHD در کنار چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ و ۳ گیگابایت حافظه ی رم احتمالاً عهده دار نقش یک پرچمدار خواهد بود.

ناگفته نماند که گروهی دیگر از کارشناسان هم این نظریه را مطرح می کنند که بلک بری شاید بخواهد سرویس هایی ویژه ی ایمن سازی موبایل های اندرویدی ارائه نماید و صرفاً به همین علت دامنه های فوق الذکر را به ثبت رسانده باشد. لذا تا مشخص شدن واقعیت امر ظاهراً باید قدری منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ali Mombeini
    Ali Mombeini | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    دات ای ارشم من ثبت کردم :-)

  • علی
    علی | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    احساس میکنم چیز خوبی بشه. اگر یادتون باشه چند وقت پیش خیلی از کشورها به خاطر اینکه نمیتوانستند ارتباطات رمزگذاری شده BBM رو دور بزنند اونو بستند.
    یک آندروید فوق العاده امن بسیار عالی هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی