ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند MyPrague از ZTE رسماً معرفی شد

طی سال جاری کمپانی ZTE تلفن های هوشمند قابل توجهی را معرفی نموده و همچنین اطلاعات جالبی در رابطه با ابداعات و محصولات آتی آنها نیز به اینترنت راه پیدا کرده است. علاوه بر این شرکت مذکور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

طی سال جاری کمپانی ZTE تلفن های هوشمند قابل توجهی را معرفی نموده و همچنین اطلاعات جالبی در رابطه با ابداعات و محصولات آتی آنها نیز به اینترنت راه پیدا کرده است. علاوه بر این شرکت مذکور چند ماه پیش از خط تولید Nubia Z9 اش پرده برداشت که شامل سه محصول Nubia Z9، Nubia Z9 Max و Nubia Z9 Mini می شد و بدین ترتیب توجهات بسیاری را به خود و دستاوردهای تازه اش معطوف نمود.

برند چینی مورد بحث امروز نیز طی مراسمی که در کشور جمهوری چک برگزار کرده موبایلی جدید با عنوان MyPrague (پراگ من) را معرفی نموده. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

MyPrague نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و به ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD) مجهز شده است.

دیوایس یاد گشته قدرت خودش را از یک چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ می گیرد، باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و در قسمت پشتی اش نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی بهره مند از تکنولوژی فوکوس فازی تعبیه گشته است.

دوربین جلویی با سنسور CMOS و گشودگی دهانه لنز f/2.4، کیفیتی هشت مگاپیکسلی را فراهم می آورد و نباید از یاد برد MyPrague با ضخامتی ۵.۵ میلی متری و وزنی ۱۴۰ گرمی باریک ترین موبایل شرکت سازنده اش تا به امروز محسوب شده، دارای دو درگاه سیم کارت بوده و از فناوری 4G LTE نیز پشتیبانی می کند.

ZTE در اقدامی جالب مجموعه ژست های حرکتی بسیار محبوب خود موسوم به FiT که تا به امروز در انحصار Nubia Z9 بودند را نیز به تلفن هوشمند مورد اشاره در بالا آورده و ضمن به کارگیری فلز در تولید بدنه ی محصول، در آن از چیپ ویژه ی AK4375 نیز استفاده برده تا بهترین کیفیت صدای ممکن برای گوش دادن به موسیقی را مهیا نماید.

شارژ سریع از دیگر خواص MyPrague محسوب می شود و کاربران برای تهیه آن می بایست هزینه ای ۳۷۸ دلاری را متقبل گردند. چینی ها قصد دارند در ۱۵ جولای مراسم رونمایی این موبایل را یکبار دیگر در شهر پکن تکرار کنند و احتمال می رود در مراسم مذکور زمان و بازارهای مورد نظر برای عرضه اش نیز مشخص شوند.

ZTE-Nubia-MyPrague_1

ZTE-Nubia-MyPrague_2

ZTE-Nubia-MyPrague_3

ZTE-Nubia-MyPrague_4

ZTE-Nubia-MyPrague_5

ZTE-Nubia-MyPrague_6

ZTE-Nubia-MyPrague_7

ZTE-Nubia-MyPrague_8

ZTE-Nubia-MyPrague_9

ZTE-Nubia-MyPrague_10

ZTE-Nubia-MyPrague_11

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Abdollah
    Abdollah | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    این که کپ آیفونه!!!

  • soroush KH
    soroush KH | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    iPhone jadide?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی