ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه Enterprise گوگل گلس تغییراتی در پردازنده و باتری داشته است

گوگل در حال تهیه ورژن جدیدی از عینک مخصوص اش است و گفته می شود که نام این مدل، Enterprise Edition یا به اختصار EE است. براساس گفته های منابع متعدد، نسخه آزمایشی گلس تولید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

گوگل در حال تهیه ورژن جدیدی از عینک مخصوص اش است و گفته می شود که نام این مدل، Enterprise Edition یا به اختصار EE است. براساس گفته های منابع متعدد، نسخه آزمایشی گلس تولید شده و این نسخه شامل نمایشگری بزرگ تر، پردازنده قوی تر و عمر باتری بهتر است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از ابتدای سال جاری تاکنون شایعات بسیاری در مورد ورژن های آزمایشی Enterprise Edition شنیده ایم اما آنچه که امروز دیده می شود به نظر منطقی می رسد. بلور شیشه ای مورد استفاده که در جلوی چشم قرار می گیرد حالا بزرگ تر شده و به لطف باتری بزرگ تر، دستگاه مدت زمان بیشتری می تواند کارایی داشته باشد.

نمایشگر بزرگ تر به مخاطب اجازه می دهد میدان دید وسیع تری داشته باشد و بدون چرخاندن سر بتواند محیط را به گونه ای که انتظار دارد ببیند. Explorer Edition مشکلات چشمی بسیاری را پس از استفاده طولانی مدت حاصل می شد و احتمالا شیشه های جدید و تکنولوژی نوی گوگل این مورد مهم را در نظر داشته.

مشخص نیست که آیا رزولوشن گلس تغییری کرده یا نه، اما منابع می گویند تصویر نسبت به مدل پیشین بهتر شده. چقدر بهتر؟ نمی دانیم. برای مقایسه اندازه شیشه ها می توانید تصویر فوتوشاپی زیر را مشاهده کنید. سمت راست مدل جدید و سمت چپ مدل قدیمی را نشان می دهد.

glass-closeup-imported-1-0-rgb-color-2-layers-1200x675-e28093-gimp-2015-07-08-08-04-112

وال استریت ژورنال، دسامبر سال گذشته نوشت که گلس های جدید از چیپ های کم مصرف اینتل بهره می برند تا مصرف باتری کاهش یابد و حالا می توان با قاطعیت این مسئله را تایید کرد. دستگاه از چیپ Intel Atom بهره می برد اما مدل دقیق آن مشخص نیست. گفته شده سرعت پردازش آن بیشتر از اسمارت واچ های اندرویدی کنونی است.

عمر باتری یکی از نگرانی های عمده ای بود که به نظر می رسد تا حدودی در نسخه جدید بهبود یافته. علاوه بر اینکه سخت افزار کم مصرف تر شده، خود باتری نیز ارتقا پیدا کرده.

هفته گذشته دستگاهی با نام A4R-GG1 در پرونده های FCC مشاهده شد و یک دستگاه بلوتوث خطاب شده بود. A4R-GG1 از 802.11a/b/g/n/ac WiFi روی باند های 2.4 و 5 گیگاهرتزی پشتیبانی به عمل می آورد. همه این نشانه ها، رونمایی از گلس جدید را نزدیک و نزدیک تر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی طایی
    علی طایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    کار حرفه ای و بلند مدت می خوام
    پس نظرت رو gopro هست مرسی

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    من که از نسل قبلیش خیلی خوشم اومد ، مطمئنم اینم می ترکونه ببین بشینی پشت فرمون jeep wrangler و توی منطقه Yosemite برونی و اینم بزنی به چشمت ، چی می شه / jeep تا چند وقت دیگه جور می شه ، Yosemite هم که همین بغله بی زحمت گوگل جان یه عینک هم بفرست که من هم به این فانتری برسم امسال

    • علی طایی
      علی طایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

      می گم یه نظر ازت می خوام
      واسه کسی که می خواد آشپزی کنه و می خواد
      از مراحل آشپزیش خودش فیلم بگیره اما از دید نگاه
      خودش بنظرت چه دوربینی یا چه گجتی خوبه؟
      خودم اول به گوگل گلس فکر کردم ولی نمی دونم مناسبه
      یا نه و این که قیمتش ... نظرت چیه؟

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

        نمی دونم منظورت طولانی مدته یا وقفه کوتاه ، من یه بار با اینستاگرم فیلم درست کردن ذرت رو گرفتن ، بدک نشد / اما اگر کار حرفه ای و بلند مدته من gopro رو پیشنهاد می کنم که هدبند هم داره و خیلی راحته ، مخصوصن این اخریش که چند وقت پیش معرفی شد و خیلی کوچیک و خوبه

مطالب پیشنهادی