ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت BMW و Terberg برای ساخت کامیون های الکتریکی همکاری می کنند

گروه BMW در همکاری جدید خود با گروه SCHERM، در تلاش اند تا کامیون های تمام الکتریکی خود را وارد خیابان های شهر مونیخ آلمان کنند. BMW اولین اتوموبیل ساز اروپایی است که برای حمل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ تیر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

گروه BMW در همکاری جدید خود با گروه SCHERM، در تلاش اند تا کامیون های تمام الکتریکی خود را وارد خیابان های شهر مونیخ آلمان کنند. BMW اولین اتوموبیل ساز اروپایی است که برای حمل و نقل وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود از کامیون های الکتریکی 40 تنی استفاده می کند. جالب اینکه BMW قرار نیست سازنده خودروها باشد و شرکت هلندی Terberg آن ها را تولید می کند.

BMW قرار است برای اولین بار، کامیون های الکتریکی را برای مصارف صنعتی به کار بگیرد. گروه خودروسازی آلمانی می گوید این ماشین ها تست اولیه خود را پشت سر گذاشته اند و سرویس رسانی شان از 7 جولای آغاز گشته. این کامیون ها در طول روز 8 بار فاصله میان کارخانه های SCHERM و BMW را می پیمایند.

کامیون ها برای انتقال قطعات مورد نیاز BMW در این مسیرها رفت و آمد می کنند. باتری کامیون ها از طریق منابع انرژی تجدیدپذیر شارژ می شود. نکته جالب اینجاست که خودروهای مذکور، سالانه 11.8 میلیون CO2 کمتری وارد هوای مونیخ می کنند.

باتری های موجود در کامیون ها سه ساعت نیاز به شارژ شدن دارد و زمانی که کاملا شارژ شود، تا سری بعد می تواند 100 کیلومتر حرکت کند. در واقع هر خودرو روزانه باید یک بار شارژ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • SiRoOs
    SiRoOs | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    سایپا و ایران خودرو برای سرعت بخشیدن به نسل کشی در ایران خیلی وقته باهم به توافق رسیدن

    • ALI-R
      ALI-R | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      با آواتارت خیلی خیلی حال کردم ایول

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی