ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید از نسل سوم موبایل Moto G موتورولا

تصویر تراکت های مربوط به نسل سوم تلفن هوشمند Moto G موتورولا که یکی از موفق ترین موبایل های مقرون به صرفه در دنیا محسوب می شود، پیشتر در فضای مجازی قرار گرفته بود و حالا رندرهای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

تصویر تراکت های مربوط به نسل سوم تلفن هوشمند Moto G موتورولا که یکی از موفق ترین موبایل های مقرون به صرفه در دنیا محسوب می شود، پیشتر در فضای مجازی قرار گرفته بود و حالا رندرهای سه بعدی این محصول منتشر گردیده که ظاهر آن را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشند.

مدل سال 2015 موبایل Moto G تاحدود زیادی از لحاظ ظاهری شبیه به نسخه پیشینش است: دو قسمت مشبک در سطح رویی این محصول دیده می شود که در مدل سال قبل نیز وجود داشت.

در قسمت پشت نیز این بار شاهد طراحی جدید در اطراف دوربین و البته لوگوی M هستیم که نمادی از شرکت سازنده آن است. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اخبار و اطلاعات منتشر شده تا به امروز، موبایل Moto G دارای یک نمایشگر 5 اینچی (درست مانند مدل سال قبل) بوده و از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بهره می برد که ظاهرا بزرگ ترین تغییر اعمال شده در نسل سوم Moto G خواهد بود (نسل دوم این گجت دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی دو مگاپیکسلی است).

همچنین پیش بینی می شود که این موبایل همراه با آبنبات چوبی اندروید ارائه گردد و فعالیت های پردازشی آن نیز به یک چیپست چهار هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 410 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز محول شده باشد.

اگرخاطرتان باشد مدل سال 2014 این موبایل دارای یک چیپست 32 بیتی 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای اسنپدراگون 400 بود که امسال با بهبودی اندک روبرو شده. گفتنی است که محصول سال 2012 موتورولا از استاندارد 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می رود که این موبایل در ماه اوت رونمایی شده و بلافاصله در آمریکای لاتین و همچنین دیگر بازارهای اصلی دو کمپانی موتورولا و لنوو به فروش رود.

Motorola-Moto-G-2015

Motorola-Moto-G-2015 (1)

Motorola-Moto-G-2015 (2)

Motorola-Moto-G-2015 (3)

Motorola-Moto-G-2015 (4)

Motorola-Moto-G-2015 (5)

Motorola-Moto-G-2015 (6)

Motorola-Moto-G-2015 (7)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alecferaa
    Alecferaa | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    واقعا شیک شده!

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    ممنونم از دیجیاتو که انتقادای مارو پاک میکنه واقعا ممنونم

مطالب پیشنهادی