ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت اپل باعث ایجاد حساسیت پوستی و سوختگی دست برخی کاربران شده است

گجت های پوشیدنی، تکنولوژی را بیش از هر زمان دیگری به بدن ما نزدیک می کنند؛ محصولاتی که همواره روی پوست شما جای گرفته و می توانند باعث آسیب رساندن به آن نیز شوند. اکنون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

گجت های پوشیدنی، تکنولوژی را بیش از هر زمان دیگری به بدن ما نزدیک می کنند؛ محصولاتی که همواره روی پوست شما جای گرفته و می توانند باعث آسیب رساندن به آن نیز شوند.

اکنون برخی از دارندگان ساعت های اپل اذعان داشته اند که بر اثر بستن این گجت بر دستان خود، پوست آنها دچار سوختگی و یا التهاب شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از کاربران ساعت اپل به نام Paula Cerutti به Fusion گزارش داده در حالی که مشغول ورزش بوده، بر روی مچ دست خود احساس سوختگی نموده. وی متوجه می گردد که ساعت را بیش از اندازه محکم بر دست خود بسته و آن را آزاد تر می کند. بر اساس گفته های Cerutti، ساعاتی بعد تاول و جوش های کوچکی را در ناحیه بسته شدن اپل واچ مشاهده کرده.

وی تصاویری از این موضوع را در فضای مجازی و توئیتر شخصی خود منتشر کرده و عنوان نموده اپل نیز در این خصوص هیچ کمکی به او نکرده است.

Screen Shot 1394-04-20 at 16.09.02-w600

سایر کاربران و توسعه دهندگان ساعت اپل نیز سوختگی های مشابهی را تجربه کرده و تصاویری را نیز در اینستاگرام و توئیتر ارسال کرده اند. برخی از این افراد مطمئن نیستند که خود ساعت باعث این موضوع شده و یا متریال مورد استفاده در ساخت بند ساعت اپل (نمونه ورزشی) باعث ایجاد التهاب و تحریک پوستشان شده است.

لازم به ذکر است که عکس العمل پوست انسان به بندهای سیلیکونی، اتفاق جدیدی نیست و برای مثال کاربران گجت های پوشیدنی FitBit مدت هاست که از این مسئله شکایت دارند.

Screen Shot 1394-04-20 at 16.04.22-w600

اپل پیشتر در خصوص عکس العمل های احتمالی پوست انسان به بندهای ساعت هوشمند هشدار داده بود اما سوختی (که در تصویر فوق آن را مشاهده می کنید) اتفاقی نادر است که هنوز این شرکت در موردش سخنی به میان نیاورده. کمپانی مورد بحث به طور کلی پیشنهاد می کند که پس از گذشت مدتی، ساعت را به شکل آزاد تری بر دست خود ببندید تا پوست، از بند پلاستیکی فاصله گرفته و از عرق کردن بیش از حد نیز جلوگیری به عمل آید. حال باید منتظر ماند و عکس العمل اپل را دید زیرا اگر واقعا خود ساعت اقدام به سوزاندن پوست برخی کاربران نماید، این شرکت در واقع با مشکلی بسیار اساسی رو به رو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • ♥♥♥--من گرافن را دوست دارم---♥♥♥
    ♥♥♥--من گرافن را دوست دارم---♥♥♥ | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    الان اونی که دستش سوراخ شده میره 500 میلیون دلار غرامت میگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی