ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری هوآوی و گوگل برای ساخت نسخه جدید موبایل نکسوس و راه اندازی اپ استور در چین

براساس گزارش تازه ای که از سوی سایت The Information منتشر گردیده، گوگل و هوآوی تا پایان سال جاری میلادی، همکاری نزدیکی را با یکدیگر آغاز می کنند. هرچند پیش از این نیز شایعات مربوط ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

براساس گزارش تازه ای که از سوی سایت The Information منتشر گردیده، گوگل و هوآوی تا پایان سال جاری میلادی، همکاری نزدیکی را با یکدیگر آغاز می کنند.

هرچند پیش از این نیز شایعات مربوط به ساخت یک موبایل نکسوسی از سوی هوآوی منتشر شده بود اما این نخستین باری است که خبر همکاری این دو شرکت در یک پروژه پیچیده تر به گوش می رسد.

در دو ماه اخیر بازار شایعات در مورد نسل تازه دستگاه های نکسوس حسابی داغ بوده است. در ماه فوریه نیز خبرهایی در فضای مجازی منتشر گردید که نشان می داد گوگل امسال دو موبایل نکسوسی را ارائه می کند که یکی از آنها توسط هوآوی و دیگری از طریق الجی تولید خواهند شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کمی بعد نیز، همکاری هوآوی با گوگلبرای ساخت یک موبایل نکسوسی توسط یکی از کارکنان شعبه انگلستان این شرکت چینی به تایید رسید اما متاسفانه هیچگونه جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشد.

حالا اما، براساس گزارشی جدید، گوگل در نظر دارد که اعتبار این کمپانی را در بازار اسمارت فون کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکا و کشورهای پر اهمیتی که هوآوی با مشکلات عدیده ای برای به دست آوردن سهم بازار در آنها روبروست، افزایش داده و بدین شکل به این شرکت کمک کند که این کمک هم احتمالا با ساخت یک موبایل نکسوس صورت می گیرد.

در مقابل نیز این شرکت مخابراتی عظیم به گوگل کمک خواهد کرد که یک اپ استور ویژه اندروید را در چین راه اندازی کند تا هر دوی طرف ها از معامله راضی باشند.

لازم به یادآوری است که برخی سرویس های اهالی مانتین ویو از جمله گوگل پلی، در چین قابل دسترس نیستند و می توان گفت که حضور غول جستجوی دنیا به خاطر وجود برخی قوانین دولتی، در این سرزمین بسیار کمرنگ است.

از همین رو، در غیاب اپ استور رسمی اندروید در چین، اغلب کاربران این کشور پرجمعیت که بزرگ ترین بازار تلفن هوشمند در دنیا را دارد اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از فروشگاه های شخص ثالث نظیر Qihoo 360،  Baidu،  Tencent Holdings و Wandoujia دریافت می کنند.

از سویی گوگل هم بی صبرانه منتظر است که به بازار بزرگ سرزمین اژدهای سرخ و منبع عظیم سود آن دست پیدا کند و برای رسیدن به این مهم نیز از هیچ تلاشی چشم پوشی نمی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Chris
    Chris | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    :|

    اخه گوگل شرکت قطعی بود؟
    هاوایی؟

    خب پس همون نکسوس 5 و نکسوس 6 اخرین گوشی های درست حسابی نکسوس میمونن...

  • آریا
    آریا | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    عجب کشور مزخرف و بسته ای چین. امیدواریم هیچ وقت ابرقدرت نشه. وای به حال دنیایی که چین ابرقدرتش باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی