ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در ویندوز 10 موبایل می توان اپلیکیشن ها را مستقیما از داخل استور گشود

بیلد 10166 ویندوز 10 موبایل قابلیتی را به استور ویندوز فون اضافه می کند که برای کاربران این پلتفرم کاملا تازگی دارد و به لطف آن می توان اپلیکیشن هایی که به تازگی روی موبایل های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

بیلد 10166 ویندوز 10 موبایل قابلیتی را به استور ویندوز فون اضافه می کند که برای کاربران این پلتفرم کاملا تازگی دارد و به لطف آن می توان اپلیکیشن هایی که به تازگی روی موبایل های مبتنی بر سیستم عامل مورد بحث نصب شده اند را مستقیما از داخل استور گشود.

همانطور که احتمالا می دانید کاربران اندروید سال هاست که از چنین امکانی برخوردارند اما برای استفاده کنندگان از ویندوز فون این قابلیت کاملا جدید محسوب می شود.

در حال حاضر، زمانی که یک اپ تازه روی موبایل های مبتنی بر این سیستم عامل نصب می گردد، اگر دستگاه از نسخه 8.1 بهره ببرد، کاربر می تواند اپلیکیشن تازه نصب شده را مشاهده نماید اما امکان گشودن آن مستقیما از داخل استور وجود ندارد.

همانطور که پیشتر گفته شد، به لطف تغییرات اعمال شده در ویندوز 10 موبایل، این پلتفرم از بسیاری جهات خود را به اندروید و iOS رسانده. به عنوان مثال، به دنبال تغییر دیگری که در ویندوز فون استور صورت گرفته، کاربران می توانند مشاهده کنند که در مورد هر اپلیکیشن فری میوم (اپ هایی که به صورت کلی رایگان هستند اما برخی از امکانات آنها به صورت پولی در اختیار کاربران قرار داده می شود) چه آپشن هایی برای خرید وجود دارد.

علاوه بر این، قیمت هر اپلیکیشن نیز نمایش داده می شود که این امکان هم پیشتر برای کاربران اندروید (و iOS) فراهم بود. در مورد عرضه ویندوز 10 موبایل هم باید بگوییم که براساس گمانه زنی ها این اتفاق در شهریور امسال رخ خواهد داد.

تردیدی نیست که تا آن زمان، هم زمان با ارائه هر بیلد جدید بهبودهایی در این پلتفرم حاصل می گردد اما سوالی که در اینجا مطرح می شود آن است که آیا صرفا فراهم نمودن قابلیت های اندروید و iOS در این پلتفرم بقای آن را تضمین می کند یا اینکه مایکروسافت باید تدابیر بیشتری را برای این منظور بیاندیشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • سجاد
    سجاد | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    وای! چه خبر مهمی:-)

  • کیا
    کیا | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    ویندوز 10 ترکونده

  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    جالبه...
    چرا قابلیت استریم . اپ ایکس باکس رو پوشش ندادید...؟

    • Sajad_alipour
      Sajad_alipour | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

      شاید به این دلیل:
      Our earlier report mentioned that Xbox One streaming was now available for Windows Phones. However, Microsoft has let Windows Central know that the changelog was for the Windows 10 desktop version. As such, game streaming is not available for Windows Phone.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی