ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپاد تاچ های جدید با پردازنده ۶۴ بیتی از راه می رسند

آیپاد یکی از محصولاتی بود که در اوایل قرن بیست و یکم، نقش بسزایی در محبوبیت جهانی برند اپل داشت. این موزیک پلیر توانست فروشی خیره کننده را در طول سالیان تکرار کند و همواره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

آیپاد یکی از محصولاتی بود که در اوایل قرن بیست و یکم، نقش بسزایی در محبوبیت جهانی برند اپل داشت. این موزیک پلیر توانست فروشی خیره کننده را در طول سالیان تکرار کند و همواره به عنوان محبوب ترین در دسته بندی پخش کننده های موسیقی جای گیرد.

اکنون اما سرویس استریم موسیقی اپل نیز از راه رسیده و یک بروز رسانی عالی برای محصولات یاد شده، بیش از هر زمان دیگری منطقی است. آنطور که خبر می رسد، اپل قصد دارد سری جدید آیپاد های تاچ، نانو و شافل را در تاریخ ۱۴ جولای (سه شنبه هفته جاری) معرفی کند.

نسخه های جدید، دارای رنگ های تازه ای همچون آبی، بنفش و سبز تیره نیز خواهند بود اما این همه ی موضوع نیست. در حال حاضر آخرین نسل آیپاد تاچ از یک پردازنده A5 بهره می گیرد اما اکنون خبر می رسد که این شرکت تمایل دارد از یک پردازنده ۶۴ بیتی برای نسخه جدید همین پخش کننده موسیقی بهره جوید.

از طرفی آینده آیپاد، اکنون مدت هاست که موضوع مباحثه اهالی تکنولوژی بوده و چنین تصور می گردد که با پیشرفت موبایل های هوشمند از جمله خود آیفون، دیگر نیاز چندانی به پخش کننده های موسیقی گران قیمتی همانند آیپاد ها نیست. در این میان شافل ها صرفا با رنگ های جدید بروز رسانی شده اند و این در حالیست که دست کم می توان گفت نسخه تاچ، مجهز به یک چیپست ۶۴ بیتی شده و قادر است برای برخی، به انتخابی مناسب بدل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TWRP
    TWRP | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    همیشه عاشق ایپاد بودم :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی