ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارسال مسیر از نسخه رومیزی نقشه گوگل به ابزارهای اندرویدی نیز امکان پذیر شد

بدون شک استفاده از نقشه گوگل یکی از ساده ترین روش ها برای برنامه ریزی سفر یا پیدا کردن مسیر رسیدن به نقطه مورد نظر است. اما حتما پیش آمده مکانی را روی نسخه تحت وب ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

بدون شک استفاده از نقشه گوگل یکی از ساده ترین روش ها برای برنامه ریزی سفر یا پیدا کردن مسیر رسیدن به نقطه مورد نظر است. اما حتما پیش آمده مکانی را روی نسخه تحت وب نقشه گوگل مسیریابی کرده و پس از آغاز حرکت، مجبور شده باشید دوباره نقطه یادشده را روی اپلیکیشن نقشه گوگل نیز جستجو کنید تا بتوانید روی ابزار موبایل خود از این مسیر استفاده کنید.

گوگل مدتی پیش با اضافه کردن دکمه send to device این مشکل را برای کاربران iOS رفع و امکان ارسال مسیرهای جستجو شده روی نسخه رومیزی Google Maps را به ابزارهای پلتفرم اپل فراهم کرده بود.

این امکان اکنون و در آخرین آپدیت اپلیکیشن نقشه گوگل برای ابزارهای اندرویدی نیز مهیا شده و کاربران می توانند با استفاده از نسخه رومیزی مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر، مسیر جستجو شده را به دستگاه های اندرویدی نیز ارسال کنند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

برای این منظور لازم است کاربر روی هردو دستگاه در حساب کاربری گوگل خود لاگین باشد که در این صورت دکمه send to device روی نسخه رومیزی نقشه به نمایش درآمده و با انتخاب آن نوتیفیکیشنی روی ابزار اندرویدی نقش خواهد بست که کاربر در ادامه می تواند با انتخاب این نوتیفیکیشن وارد اپلیکیشن نقشه شده و مسیر مورد نظر را روی آن مشاهده نماید.

در پایان می توانید اسکرین شات های این قابلیت را مشاهده نمایید.

Google-Maps-desktop-to-Android

Google-Maps-desktop-to-Android-1

Google-Maps-desktop-to-Android-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    به روز باش

مطالب پیشنهادی